С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Новата колекция на Christian Dior: От New Look революцията към Street Look комерсиализацията

Кристиан Пижов • 29.09.2017

Измина година, откакто Мария Грация Кюри представи първата си колекция за Dior. През това време модната къщата стана по-релевантна с младежки облик и много по-комерсиална

Новата колекция на Christian Dior: От New Look революцията към Street Look комерсиализацията
 © IMaxTree

Седмицата на модата в Париж е в разгара си, а безспорно едно от най-очакваните дефилета бе това на Christian Dior.

Модното шоу се състоя в музея Роден в Париж и предизвика множество коментари. Някои модни критици осъдиха колекцията като посредствена. Това се дължи на новия почерк на марката, който налага Мария Грация Кюри, а именно - комерсиална и младежка визия, доближаваща се до ежедневното облекло на жената. 

Традиционалистите очакваха да видят онези зашеметяващи рокли и сака, характерни за бранда, но вместо това Кюри представи модели в деним и феминистко послание върху тишърт. Елегантните токчета са заменени с маратонки, а аксесоарите също са преработени за по-млад таргет, носейки познатия лозунг "J'adore Dior". 

"Модните критици искат иновации и модерен дизайн. Клиентите ни искат все повече тениски. За това искам да създавам неща за Dior, които жените ще носят, а не просто да колекционират в гардероба си", споделя главният дизайнер на марката относно критиките към новата си колекция.

Dior пролет-лято 2018

Назад Напред


В новия брой

Мария Илиева на корицата на новия брой на ELLE