Брандът за луксозно бельо отказва да излъчва шоутата си по телевизията.
"Решихме да преразгледаме традиционния формат на шоутата на Victoria's Secret", сподели Лесли Уенер, главен изпълнителен директор на L Brands. Според нея то трябва да има "по-нататъшно развитие“, за да се създаде „абсолютно нов тип преживяване“.
Миналата година дефилето бе наблюдавано от 3.3 милиона зрители, което бе рекорден спад за шоуто, излъчвано по телевизията от 2001 година насам.
ГЛАВНИЯТ ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР НА VICTORIA’S SECRET ПОДАДЕ ОСТАВКА
Припомняме, че през ноември 2018 г., генералният директор на L Brands Inc., който притежава марката Victoria's Secret, Ян Сингер напусна компанията заради скандал около шоуто на марката.
Марката беше критикувана за липсата на разнообразие сред моделите - в частност, нямаше транссексуални хора или модели с различно телосложение в кастинга на бранда. Едуард Расек, ръководител на маркетинга на Victoria's Secret, в интервю за списание Vogue заяви, че шоуто на марката е "фантазия" и той не смята за необходимо да включва в него различни модели.