С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Защо ревюто на Céline се превърна в едно от най-остро критикуваните модни дефилета този сезон?

Кристиан Пижов • 03.10.2018

Модните критици определиха първата колекция на Еди Слиман за френския моден бранд като катастрофална

Защо ревюто на Céline се превърна в едно от най-остро критикуваните модни дефилета този сезон?

Фалстарт за новия креативен дирекор на Celine. Преди броени месеци, когато модният бранд реши да замени Фиби Файло с небезизвестния Еди Слиман, много от модните критици бяха настроени скептично в успеха на марката да поеме по нов и по-успешен път. И се оказаха прави...

Новата колекция на Слиман изглеждаше по-скоро като отчаян опит отново да възроди линията Rive Gauche Homme на Yves Saint Laurent, както направиха заедно с Пиер Берже през далечната 1997-а. Познатите до момента изчистени меки линии на Файло, който обичаше да поднася модните си прозведения, пречупени по-скоро през призмата на изкувството, отколкото тази на модата, са заменени от силно натрапчив сексапил и младежки дух.

Но може би точно това е била и целта на марката, когато решава да смени креативния си директор през януари -  да се комерсиализира и стане предпочитан бранд от младото поколение. Но дори и това да е била задачата на Слиман, той определено не успя да се справи с нея. И без това предварително негативно настроената публика не видя нищо друго освен възкръснали от нафталина кройки, материи, цветове и модели, които са характерни за почерка му по време на работата му за Saint Laurent.

Напомняме, че през 1997 г. Еди Слиман се присъедини към Yves Saint Laurent. Две години по-късно той се премести в Dior, където работи седем години над линията Dior Homme. През 2007-а изненада публиката с решението си да стане фотограф и дори отказа предложението на компанията LVMH да представи собствена едноименна марка.

Като заключение бихме добавили, че всеки заслужава втори шанс и понякога трябва малко повече време, особено на хората на изкувстото, за да могат да се преоткрият и разберат коя е правилната посока, към която да поемат. 

Разгледайте галерията от снимки, в която ще откриете дебютната колекция на Еди Слиман за Céline:

Celine пролет/лято 2019

Назад Напред

 

 

 


В новия брой

Лейди Гага на корицата на новия брой на сп. ELLE