Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.разбрах

5 неща, които да направим в понеделник, за да отслабваме през цялата седмица

Тереза Восканян • 16.07.2017

От онези случаи, когато си обещавате да "започне нов живот и да влезете във форма" от първия ден от седмицата

5 неща, които да направим в понеделник, за да отслабваме през цялата седмица
 © iStock

Загубата на тегло, не се случва светкавично и с щракване на пръстите. Тук трябва постоянство и са нужни най-малко няколко седмици, а в повечето случаи месеци, за да постигнем желания резултат. Основната задача в този процес е формирането на здравословни навици, така че да не се чувствате уморени и да продължите да отслабвате до следващия уикенд. 

Започнете диетата си точно сега, в понеделник!

ХРАНИТЕЛЕН РЕЖИМ

Спомняте ли си известното изказване на Мохамед Али във връзка с ежедневните му тренировки? Тя гласи, "Не се отказвай! Страдай сега, а изжвей остатъка от живота си като шампион". В допълнение към редовните физически упражнения инструкторите препоръчат да се направи още едно важно усилие - да напишете план за хранене за седмицата - това, което ще ядете за вечеря всеки ден в продължение на цялата седмица. По този начин ще имате по-малко стрес от дневните импровизации в кухнята, ще бъдете в състояние да организирате по-добре списъка ви за пазаруване, както и да се предпазите от твърде високо калоричните или просто нездравословни храни в най-страшното време за фигурата - вечерта.

МАГНЕЗИЙ ПРЕДИ СЪН

Магнезият е много полезно допълнение към диетата, когато се опитвате да отслабнете. Той помага да се отпуснете да спите, да поддържате силни мускули и нормализирате храносмилането. Можете да го намерите във всяка аптека без проблем.

ХРАНИ, БОГАТИ НА ВИТАМИН К

Липсата на витамин К в тялото е еквивалентно на пушенето на пакет цигари на ден. Затова спешно включете във вашия план за хранене авокадо, маруля, карфиол, брюкселско зеле, спанак и магданоз. Те ще ви дадат необходимите през цялата седмица енергия, така че е необходимо да се ядат повече в понеделник

ФЪН ШУЙ В КУХНЯТА

Знаете ли, че безпорядъка води до напълняване? В истинския смисъл на думата. Без да знаете ще започнете да бойкотирате здравословната си диета. В понеделник, преразглеадйте кухнята си под тема "диета според Фън Шуй". Например, как да премахнем от погледа тези малки неща като тостера и да скрием от поглед бисквитките, бонбоните и зърнени закуски на най-високите рафтове. Това може да помогне да поддържате здравословна диета седем дни от седмицата.

ВЛЕЗТЕ ВЪВ ФОРМА

Психолозите са доказали, че понеделник е най-благоприятният ден за "екскурзия" до фитнеса или Трениране на някакъв вид спорт. През първия работен ден вие следвате така наречената "мотивация за бъдещето", с която е много по-вероятно (статистически - 85%) да продължите останалата част от плана на седмицата.

© iStock


В новия брой

Кийра Чаплин на корицата на декемврийския брой на сп. ELLE