С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

6 хитрости за отслабване

09.05.2016

Мозъкът е голям егосит и лесно ви заблуждава

6 хитрости за отслабване
 © iStock

Случвало ви се е да нямате никакви сили за диета, да ви липсва енергия за тренировки... С наближаването на плажния сезон обаче, нямате кой знае какъв избор за постигането на стройна фигура! Предлагаме ви да обърнете внимание на някои малки хитрости, с които ефектът от усилията ви ще бъде двоен, а отслабването – неусетно лесно.

#1. Откажете се от алкохола (поне за известен период)

В литър концентриран алкохол има 7000 ккал. Съответно всеки градус в напитката ви носи 7 ккал. Безобидното вино съдържа в 56-70 ккал за 8-10 градуса. В чаша от същото вино обикновено се съдържат 250 грама, които са носители на 140-170 ккал. В заключение: тези малки подробности добавят около 500 ккал на ден, които изпивате неусетно, но трудно се освобождавате от тях.

#2. Ходете пеша

Да се качвате пеша по стълбите е доста ефективно. Калориите, които изразходвате са почти колкото на тренировка по степ аеробика. И стяга дупето по същия начин.

#3. Искате сладко? Хапнете месо!

Ако ви прималява при вида на шоколад или торта, това не е знак задължително, че организмът ви ги иска. Просто мозъкът е най-егоистичната част от организма и иска винаги да има това, което най-много обича – глюкоза. Помощници в тази ситуация могат да бъдат извара, пилешко или риба и продукти с ниско съдържание на мазнини. Осигурете ги в ежедневното си меню.

#4. Движете се често!

Когато сте в офиса, забравяте за това. Но се старайте поне веднъж на всеки час да се разхождате по 5-10 минути. Седейки, организмът изразходва приблизително 0.9 ккал на час, докато ако стоите прави, ще изразходва два пъти повече. Ако на всеки час се разхождате за около 5-10 минути, ще изразходвате 250 ккал повече на ден.

#5. Правилото „една лъжица“.

Това правило е доста ефективно. Просто всеки път не си дояждайте това, което е в чинията ви, а оставяйте една лъжица. Изглежда като дреболия, но ако обядът ви се състои от три блюда, на финала ще се окаже, че ще сте се лишили от 150 ккал.

#6. Ако сте гладни, пийте вода.

Много често гладът е измамно чувство за жажда. Дори главоболието е измамно чувство за жажда. Ако почувствате някое от двете, изпийте чаша вода. Представете си от колко излишни калории ви спасяват два литра вода на ден.

Автор Люба Вангелова


В новия брой

Алекс Петканова с малкия Габриел на корицата на новия брой на ELLE