С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Без „зимни” килограми

25.03.2019

Да свалим натрупаните през зимата килограми за 14 дни – програма с нискокалорични ястия, активиращи обмяната на веществата, плюс обикновени, но ефикасни упражнения и съвети как да устоим на апетита си.

Без „зимни” килограми
 © iStock

Продължаваме с рецептите за диета. 

Първа седмица

Втори ден – оризът отводнява 

За да подобрите ефекта на диетата можете да пробвате следното упражнение с топка за стройни бедра.

Сложете десния крак в средата на ластика, хванете краищата с ръце и изправете тялото. Изпънете ластика и 30 пъти бавно вдигайте и спускайте крака. Повторете с другия крак.

Вкусно дневно меню за добра форма

Назад Напред

 

 


В новия брой

В новия брой на ELLE сваляме и палтата, и маските!