С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

ДИЕТА: Вкусно двудневно меню

26.03.2019

С по-здравословно хранене и повече движение ще изглеждате винаги добре.

ДИЕТА: Вкусно двудневно меню
 © iStock

Не е нужно винаги да спазвате реда на рецептите, можете да смените обяда с вечерята например. Можете да замените някое ястие, което не ви харесва, с друго от друг ден. Единственото ограничение са звездичките след рецептите, те трябва да са еднакви при замяната.

Важно е да пиете много течности, най-добре минерална вода, чай от билки или плодов, по една чаша кафе или зелен чай. Избягвайте сладките напитки и алкохола, съдържат много калории.

Вижте менюто за Ден 1 и Ден 2.

Първа седмица

Трети ден – белтъчините поддържат формата

За да подобрите ефекта на диетата можете да пробвате следното упражнение с гирички за стегнати ръце.

Вземете по една гиричка (дъмпел) или шише с вода във всяка ръка и марширувайте енергично на място. След това изпънете двете ръце нагоре, надолу и встрани. Направете по 30 пъти всяка посока.

Супердиета с вкусни рецепти

Назад Напред

Четвърти ден – кисело зеле и за отслабване, и за енергия

Как да избегнем пристъпите на глад.

Предпочитайте пълнозърнестите продукти. Това е най-добрият начин да се заситим заради високото съдържание на баластни вещества. Ментата ни кара да забравим за шоколада. Иска ви се нещо сладко след ядене? Вземете дъвка с мента или още по-добре, измийте си зъбите. Желанието за десерт изчезва веднага.

Меню за отслабване и енергия

Назад Напред

Можете да очаквате продължението на менюто на диетата за следващите дни в сайта. 


В новия брой

В новия брой на ELLE сваляме и палтата, и маските!