С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Диетологът на Чанинг Тейтъм: „Без протеини, да на зелените сокове!“

11.07.2016

Кимбърли Шнайдер
Кимбърли Шнайдер © Instagram

Нутриционистът Кимбърли Шнайдер,от която е във възторг цял Холивуд, включително актьорът Чанинг Тейтъм, който заедно със съпругата си Джена Дювал, актьора Крис Хемсуърт и певицата Фърги могат да се похвалят с прекрасни тела и сияйна кожа. Този резултат е следствие от разработения от Шнайдер режим на хранене, който тя самата е спазвала по време на бременността си и не отстъпва и до днес от принципите си.

Клиентите на Кимбърли могат да се похвалят най-вече с отлична кожа и много позитивна енергия. „С диетата на Аткинс или с палео диетата могат да се свалят много килограми, но ефектът няма да е траен.“ Кимбърли се кълне в лимоновия сок, в зелените сокове и се противопоставя на манията по протеина.

© Instagram

Ето какви са основните принципи на хранене в режима на Кимбърли Шнайдер.

Започнете деня си рано

© Instagram

Стартирайте с новия си живот още от сутринта. Ако искате да увеличите енергията си, нямате друг изход, освен да започнете от сутринта, без значение кой ден от седмицата е. Дори и да нямате представа как да подредите деня си или живота си, насочете вниманието си към утрото. От него зависи целия ви ден, а и следващите. Започнете деня си с чаша вода с лимон, преди да посегнете към кафето. Ензимите на лимона и витамин С са полезни за черния дроб, който ще бъде добре прочистен през целия ден. Не забравяйте за зелените шейкове.

Забравете за протеиновия омлет за закуска

© Instagram

Някои хора не могат да понасят протеин за закуска и това не е случайно. Ако много ви се иска да хапнете белтъчен омлет за закуска, не го яжте на гладно, а малко по-късно през деня. Водоразтворимият яйчен белтък по същността си е албумин, вещество, което се използва за създаването на промишлено лепило. Представете си да изядете доза лепило. През целия ден няма да се чувствате добре, освен това ще сте гладни за сладкиши, без да разбирате защо.

Смесвайте, не изстисквайте

© Instagram

Зеленият сок сутринта не е добре идея, поне не толкова, колкото зеленото смути. Смутито помага за регулиране на кръвната захар (от соковете инсулинът скача по-рязко), не съдържа много калории, но ни изпълва с енергия. Защо да се лишавате от естествените влакна, съдържащите се в плодовете в смутито, за сметка на соковете? Когато сложим зеленчуците в блендера, помагаме на стените на клетките да се разпаднат и да се освободят от ценните в тях вещества, след което те се усвояват по-добре от организма. Ако всички тези плодове и зеленчуци ги ядете в естествената им форма и ги дъвчете, затова ще изразходите много време и енергия. Смесването в блендера и притискането на пресата е нещо като предварително храносмилане, за което не губите енергия. Ако сте си направили смути, дъвчете го, не го пийте на големи глътки. Това само ще подуе стомаха ви, тъй като в него попада необработена храна.

Не издигайте в култ протеина

© Instagram

Хората днес са обсебени от протеина. Те ядат огромни количества кисело мляко за закуска, а безкрайните дози протеин вървят ръка за ръка с големите дози кофеин. В резултат на това се изчерпва бързо надбъбречната жлеза, а това води до преждевременно стареене. Ако безразборно се стараете да се храните с всичко, което съдържа протеин, черният ви дроб и бъбреците скоро ще се „износят“. Не рискувайте здравето си с диета с ниско съдържание на въглехидрати. Дори и да става дума за собствената ви сватба, за която трябва да отслабнете до две седмици.

Научете се да четете менюто

© Instagram

Винаги започвайте със салата. Не избирайте сложни ястия и се откажете от десерта. Изяснете какво искате: белтъчини или скорбяла. Ако изберете пилешко, нека бъде с броколи, но не и с ориз или картофи. Същото е и с рибата. Обикновено за вечеря е добре да се започне с пълна чиния със зеленчуци.

И, това, което наистина не трябва да правите, е късната вечеря. Хранете се не по-късно от 2 часа преди да си легнете. И не по-късно от 22 ч.

Автор Люба Вангелова


В новия брой

Алекс Петканова с малкия Габриел на корицата на новия брой на ELLE