С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Ето как Ким Кардашиян свали 30 килограма след бременността

19.07.2016

Риалити звездата е съчетала диета със спорт

Ким днес и през ноември 2015 г.
Ким днес и през ноември 2015 г. © Instagram; Getty images

30 килограма определено не е тегло, което една жена лесно може да премахне от тялото си. Това обаче съвсем не е мисия невъзможно, а доказателството е риалити звездата Ким Кардашиян. 

По време на втората си бременност със сина си Сейнт арменката успя да понатрупа кила, като във всичките си интервюта през тези 9 месеца, обявяваше, че ще направи и невъзможното, за да се лиши от тях след раждането на бебето. И ще го направи за възможно най-кратко време. Диетологът и фитнес инструкторът на Ким единодушно обявиха пред медиите, че, колкото и да й е било трудно, упорито е спазвала съветите им и в крайна сметка е постигнала желанието си - да си върне старата форма. 

Нутрисионистът Колет Хеймовиц, която е отговорна за хранителния й режим, споделя, че госпожа Уест отново се е доверила на режима на Аткинс, който в миналото е спазвала няколко пъти. В менюто на Ким присъствали много протеини – яйца, риба, пиле и червено месо, като един от тези продукти задължително е присъствал при всяко от храненията й. В менюто е имало още и здравословни мазнини – авокадо и зехтин, както и храни богати на фибри като артишок и тиква. Ким не се е лишила и от любимото си сирене, но дневната доза, която й е била позволена, била 100 гр.

Риалити звездата консумирала около 1800 калории на ден, разпределени по следния начин – 150-170 грама протеин, до 100 грама сирене, и средно големи купички с плодове и зеленчуци. Режимът й позволил да се лишава с по 1 килограм на седмица.

Спортът също бил част от ежедневието на Кардашиян. Още в 6 часа сутринта започвала първата й тренировка. Част от упражненията й съдържали бягане на 4 мили, планкове, скачане на въже по 1000 пъти и множество коремни преси. Разбира се, любимият й корсет, с който дооформя талията си и този път влезе в употреба. 

Вижте стълът на Ким по време на втората й бременност:

Бременната с второ дете Ким Кардашиян

Назад Напред

И по време на първата:

Шокиращите тоалети на бременната Ким Кардашиян

Назад Напред

Автор: Ирена Късметска


В новия брой

Алекс Петканова с малкия Габриел на корицата на новия брой на ELLE