С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Главните пречки на отслабването

Тереза Восканян • 09.11.2018

Вижте какви грешки допускате при храненето

Главните пречки на отслабването
 © iStock

Започвате деня с кафе

Сутринта организмът ви е обезводнен, освен в случая, ако не сте станали да пиете вода. Чашата кафе може да ви ободри, но ще засили и чувството за глад. Веднага след събуждане, изпивайте чаша или две вода. Едва след закуска пийте и кафе.

През уикенда спите много

Дългоочакваното време за дълъг сън . Грешно е схващането, че след здравия сън през уикенда, седмицата ще посрещнете енергични и жизнени. Спането до обяд разстройва жизнения ритъм и има голяма вероятност първите две вечери от делничните дни да не успявате да заспите навреме. Влошаването на съня води до натрупване на килограми. За да балансирате добре с килограмите и особено по време на диета, старайте се да ставате и да си лягате приблизително по едно и също време.

Често пропускате обяда

Всички изключително заети хора не успяват да отделят и половин час за обяд, но именно отказът от пълноценна храна може да попречи на диетата ви. Ако организмът не получава достатъчно енергия, метаболизмът се забавя и започва натрупването на калории за „черни дни“. Хранете се с по-малки порции, но по-често. Протеинов шейк, ябълка, шепа ядки – те няма да ви дадат да изпитате чувство за глад между храненията, а метаболизмът ще остане на нужното ниво.

 


В новия брой

Алекс Петканова с малкия Габриел на корицата на новия брой на ELLE