С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Перфектен тен и оформени мускули с храна

27.06.2016

Добавете тези трикове към диетата си за лятото

Перфектен тен и оформени мускули с храна
 © iStock

Всеки иска да получи златист тен на плажа и да го задържи задълго. Това обаче изисква специална подготовка на кожата, която между другото може да направите почти изцяло с храна. В продължение на 4 седмици яжте плодове пет пъти на ден. Това се отнася и за зеленчуците. Този режим подготвя кожата за агресивното влияние на слънчевите лъчи и я предпазва от стареенето.

Лесно ще намерите място за 5 порции плодове и зеленчуци. Например обяд със салата, плодове за закуска и следобеден десерт... останалите две порции ще се появят сами между другото. Избирайте храни, богати на кератин. Такива са зеленолистните зеленчуци, червен грейпфрут, моркови и домати. Не пренебрегвайте доматения сок и доматеното пюре. Само една супена лъжица доматено пюре на ден в продължение на един месец изгражда естествен SPF фактор 4 в организма. Най-добре е този начин на хранене да започне да се прилага още в началото на октомври, за да имате една стабилна естествена слънчева защита през цялото лято.

Ако кожата ви е склонна към изгаряне, избягвайте консумирането на млечни храни и такива с висок гликемичен индекс. Приемайте витамини от групата В, особено В12, който е препоръчителен и в борбата със стреса.

Храните помагат и за изграждане на красива мускулатура. Най-важният елемент за мускулите са аминокиселините, които формират в тялото висококачествен протеин. Ако се храните предимно със салати тренирате често, ще имате недостиг на протеини в тялото си. Най-добре и най-ефективно е да ги приемате два часа след тренировка. Количеството, което трябва да спазвате е 1.5 грама протеин за всеки килограм телесно тегло.

Важно: вегетарианците трябва винаги да комбинират два различни протеина – например бобови растения с тофу.

Автор Люба Вангелова


В новия брой

Алекс Петканова с малкия Габриел на корицата на новия брой на ELLE