С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

И без диета може да се отслабва, ето как

Десислава Найденова-Вичева • 13.05.2019

Идва лято и е добре да рефрешнем плажното си тяло. С помощта на тези няколко трика можем да поддържаме форма, без да се тормозим излишно

И без диета може да се отслабва, ето как
 © istock

Аз лично не съм фен на диетите. Самата мисъл, че трябва да се лишавам от нещо, което обичам, ме напряга. Идва лято обаче и е добре да рефрешнем плажното си тяло. С помощта на тези няколко трика можем да поддържаме форма, без да се тормозим излишно.

Зелен чай

Нека зеленият чай стане новият ви най-добър приятел! Той ускорява метаболизма (3-4 чаши зелен чай на ден водят до изгаряне на допълнителни 50-100 калории), а това е най-ефективният начин за топене на мазнини.

3 НЕВЕРОЯТНИ ПРИЧИНИ ДА ПИЕТЕ ЗЕЛЕН ЧАЙ

Вода

Пийте повече вода! Водата е чудесно средство за потискане на апетита. Една-две чаши вода преди всяко хранене ще ви накарат да се почувствате по-малко гладни, съответно ще ядете по-малко. Добавен лед във водата ще накара тялото ви да работи по-усилено (за да повишите температурата на водата до температурата на тялото) и така ще изгорите няколко допълнителни калории.

КАК ДА ЗАСТАВИМ СЕБЕ СИ ДА ПИЕМ ПОВЕЧЕ ВОДА?

Порции

Обърнете внимание на порциите си! Отнема около 20 минути, за да достигне до мозъка сигнал, че стомахът ви е пълен, така че не забравяйте да се храните бавно. Наслаждавайте се на всяка хапка и предпочитайте малките пред големите порции.

МЕНЮТО НА ПОПУЛЯРНАТА СКАНДИНАВСКА ДИЕТА

Фибри

Приемайте повече фибри! Консумирането на 8 грама фибри за всеки 1000 калории може да доведе до приблизителна загуба на тегло 4 кг/месец. Богати на фибри са плодовете, зеленчуците и пълнозърнестите храни.

15 ГРЕШКИ, КОИТО ПРЕЧАТ ДА ОТСЛАБНЕТЕ

Сън

Не пренебрегвайте съня за красота! Дългият и пълноценен сън е изключително важен, ако искате да се отървете от излишните килограми. Недостатъчното количество сън обърква баланса в тялото, води до желание за калорична храна и затруднява изгарянето на мазнини. Стремете се да спите минимум по 7-8 часа в денонощие.

© istock


В новия брой

Мария Илиева на корицата на новия брой на ELLE