С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Как да се храним за по-релефно тяло?

23.11.2018

Откажете се от тестените храни. Забравете за пай, кекс, хляб, сладкиши, торти и всички подобни.

Как да се храним за по-релефно тяло?
 © iStock

Кои са храните, които пречат на резултатите от тренировката?

Вижте как да се справите с изкушенията и да влезете в добра форма.

#1. Закуската трябва да бъде питателна, но без мляко. Млякото съдържа много захар, която се отлага в стомаха във вид на мазнини. Добре е закуската да съдържа елда или ечемик със сушени плодове.

#2. В основата на диетата е добре да поставите бавните въглехидрати. Запознайте се със специалната таблица на гликемичия индекс или със стойностите на храните в КЕТО диетата, като се стараете да избирате храни с невисок гликемичен индекс. Такива са гречка, кафяв ориз, див ориз, леща, боб, юфка)Забравете за белия ориз – той е враг на релефа. Забравете и за суши – то е добра храна за качване на килограми, но не и за изчистване.

#3. Увеличете консумацията на риба и морски продукти, които са източник на протеини и аминокиселини. С тях лесно ще залъжете глада, освен това те не се складират в тялото под формата на мазнини и помагат за изграждането на мускули. Месото е добре да бъде сготвено на пара или задушено. Забравете за колбаси и наденица.

#4. Повече растителни мазнини. Старайте се да намалите мазното месо и да замените всички мазнини с растителни. Например подходяща вечеря е тази, която е съставена с яйчен белтък, скариди и салата, подправени със зехтин или фъстъчено масло.

#5. Изключете захарта. Тя е враг на релефа, тъй като транспортирането и разграждането на мазнините е възможно само при ниско съдържание на захар в кръвта. В противен случай се отделя много инсулин, който превръща излишните въглехидрати в мазнини. Малко сладко е допустимо във вид на мед или черен шоколад, с не по-малко от 70% какао.

#6. Премахнете от менюто си всички сосове, особено кетчуп и майонеза. Заменете ги със соев сос, лимонов сок, ябълков оцет. Същото се отнся и за газираните напитки, бискивити, чипс, сладки и солени. Яжте само сурови ядки или печени, но обезсолени.

Как да пазарувате за здравословно меню всеки ден

Назад Напред


В новия брой

Анджелина Джоли на корицата на новия брой на ELLE България