С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Как Виктория Бекъм поддържа форма

Десислава Найденова-Вичева • 17.06.2019

„Очаквам много от тялото си – аз съм на 44, имам 4 деца, работя много, пътувам. За да правя всичко това, трябва да се храня здравословно и да тренирам.“

Как Виктория Бекъм поддържа форма
 © getty

В поредица от статии ще ви запознаем с хранителните и фитнес навици на осем известни жени в Холивуд, а и не само. Коментарите на професионалния инструктор Мартин Гаджев са щипката сол, която ще направи редовете още по-вкусни и полезни.

ХРАНЕНЕ

Бившата Пош Спайс залага на т.нар. five hands хранителен режим. Накратко, ядеш пет пъти на ден, като количеството на всяка порция трябва да може да се побере в едната ти длан. Храната, на която залага, е високопротеинова – например сьомга, риба тон, суши, бъркани яйца. Изцяло е изключила захарта и млечните.

ТРЕНИРОВКИ

„Очаквам много от тялото си – аз съм на 44, имам 4 деца, работя много, пътувам. За да правя всичко това, трябва да се храня здравословно и да тренирам.“

Г-жа Бекъм тича по 7 км на пътека всеки ден. Тренировката започва около 5:30-6:00 ч., продължава 45 минути и включва комбинация от бързо ходене, джогинг и бягане. Следва сесия с личен треньор – упражнения за крака, ръце и корем.

Какво мисли Мартин? Семейство Бекъм винаги са били за пример, аз лично им симпатизирам изключително много. Ако имаш четири деца, със сигурност ще ти се наложи да се храниш повече и по-често. Колкото по-често се храним, толкова по-бърз е метаболизмът ни, а менюто на г-жа Бекъм е изцяло от протеини, което говори за видим релеф. За него добринася и тренировъчната й програма.

Виктория Бекъм на 45

Назад Напред


В новия брой

Анджелина Джоли на корицата на новия брой на ELLE България