С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Край на килограмите, натрупани през зимата

18.03.2019

Супердиета – минус 5 кг с вкусни рецепти

Край на килограмите, натрупани през зимата
 © iStock

Да свалим натрупаните през зимата килограми за 14 дни – програма с нискокалорични ястия, активиращи обмяната на веществата, плюс обикновени, но ефикасни упражнения и съвети как да устоим на апетита си.

Това според специалистите е най-добрият начин да отслабнем трайно, без йо-йо ефекта.

Вкусната храна прави отслабването лесно. Предвидени са три балансирани хранения дневно плюс две похапвания между тях. Всички ястия са лесни и бързи за приготвяне, вкусни за цялото семейство.

Физическите упражнения много помагат при отслабването. Може да не спортувате, но поне да се движите. Това активира обмяната на веществата и изгарянето на мазнините. Два до три пъти седмично каране на колело, разходки, тичане, плуване или танци, освен това веднъж тренировки за натрупване на мускулна маса. Започнете с по-леки и кратки упражнения, за да не получите мускулна треска.

© iStock

Как да постигнем целта си

Определете точно целта си

Сключете договор със самите себе си. Придържате се твърдо към целта на диетата и си представете колко добре ще се променят за вас нещата.

Повишете си мотивацията

Залепете снимка на хладилника, която може да ви мотивира – например от времето, когато сте били съвсем стройни. Или пък реклама на прекрасни бикини, за които си мечтаете. Така ще сте силно мотивирани да спазвате диетата си.

Предвидете и евентуални проблеми

Трябва да имате предвид и възникването на вероятни пречки – например банкет в службата, дъждовни дни, в които не ви се излиза да походите. Направете си списък на спънките и напишете как да ги избегнете. Например: „Ако вали, ще отида в басейна.”

Водете си дневник

Според изследванията един дневник на храненето е гаранция за успех. Затова всеки ден записвайте не само какво и колко сте яли, но и защо сте го изяли.

Потърсете съюзници

Диетолозите препоръчват да си намерите подкрепа, когато ви спадне мотивацията да продължите диетата или не ви се спортува повече. Затова обградете се със съмишленици, с които заедно да вършите всичко.

Можете да проследите менюто на диетата ден по ден. 

Първа седмица

Първи ден – пълен с храни, които дават енергия

За да подобрите ефекта на диетата можете да пробвате следното упражнение с топка за тънка талия.

Застанете леко разкрачени, дръжте топката с изпънати напред ръце. Извъртете ръцете и торса наляво, хвърлете топката нагоре, хванете я и се обърнете пак. Повторете в другата посока. По 10 пъти на всяка страна.

Вижте менюто за ден 1: 

Вкусно дневно меню с храни, които дават енергия

Назад Напред

Следва продължение...


В новия брой

Лейди Гага на корицата на новия брой на сп. ELLE