С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Меню според зодията?

19.12.2014

Близнаци да наблягат на плодовете, Деви – на салатите, а Везните да избягват алкохола

Меню според зодията?

Зодията определя в голяма степен характера, спортните влечения, еротичните фантазии, но така също влияе и на хранителните вкусове, на склонността на организма да задържа течности, да сваля килограми, да спазва леко или мъчително някаква диета, убеждават астролози. Една от най-известните астроложки Линда Гудман например твърди, че е редно менюто да се съобразява с рождената дата. При това не само в случаите, когато целта е по-елегантна фигура, а за всички, които се стремят да се хранят здравословно. Специалисти са констатирали следните зависимости между зодиакалните знаци и техните хранителните режими:

Огнените зодии (Овен, Лъв, Стрелец) имат едно положително, но и едно отрицателно качество - те спазват лесно диети, но усвояват бързо калориите. Затова най-подходящото меню за тях е с повече протеини и минимално количество въглехидрати.

Земните зодии (Козирог, Телец, Дева) имат две лоши черти: трудно стопяват излишните килограми и винаги изчакват последния момент, за да променят хранителните си навици. Най-добрият режим за тях е с изчисляване на калории и ограничаване на количествата храна.

Въздушните зодии (Водолей, Близнаци, Везни) са най-облагодетелствани - напълняват трудно, а ако все пак се случи, свалят почти без проблем натрупаните килограми. Идеалното меню за тях е с многократни хранения, малки или умерени количества и нискокалорични продукти.

Водните зодии (Риби, Рак, Скорпион) свалят лесно ненужните килограми, но и много лесно ги трупат. Основният им проблем е не затлъстяването, а задържането на течности. Ефектът от диетата обикновено проличава едва през втората седмица, затова трябва да са търпеливи. Препоръчва се режим с изчисляване на калории, като началото е ударно - с воден ден.

ОВЕН – 21.III-20.IV.

Представителите на този знак трябва да наблягат на суровите зеленчуци, пилешкото месо, рибата, млечните продукти, плодовете и плодово-зеленчуковите фрешове. Много полезни за тях са цитрусите. Нека минералната вода и билковите чайове да са в изобилие, за разлика от кафето, което трябва да ограничават. Да стоят далеч от майонезени сосове, тестени и пържени храни.

ТЕЛЕЦ - 21.IV.-20.V.

Най-големите чревоугодници в зодиака – Телците, обожават да ядат и трябва преди всичко да се научат да възпират своя апетит. Добре е да заменят всички мазни продукти с по-леки. Месото да е пилешко или пуешко, хлябът – пълнозърнест, да наблягат на салати и бобови ястия и да не си позволяват волности със сладки храни.

БЛИЗНАЦИ - 21.V.-21.VI.

Идеалният хранителен режим за Близнаците се основава на разнообразието, но със силно ограничаване на мазнините и въглехидратите. Полезни са растителните белтъчини: грах, фасул, соя, ядки, зехтин, също яйца, риба, бяло птиче месо и черен дроб. Колкото повече плодове има на масата, толкова по-добре. Алкохолът и газираните напитки не са добър избор, но минералната вода се препоръчва горещо(а).

РАК - 22.VI.-22.VII.

Най-уязвимите зони на Раците са стомахът и отделителната система. Затова и менюто им трябва да се изготвя много внимателно. То трябва да съдържа балансирани количества натурални продукти, много течности (чай, сокове, минерална вода), зелени зеленчуци, пълнозърнести храни, кафяв ориз и много, много цитрусови плодове.

ЛЪВ - 23.VII.-22.VIII.

Въпреки че мразят ограниченията, Лъвовете лесно пазят диети. Тяхната перфектна диета включва и някои определено чревоугодни продукти като червеното вино, но в умерени количества. А подходящите храни са риба, всякакви птици, черен дроб, нискомаслени млечни изделия, цитруси и листни зеленчуци. Техният враг е солта!

ДЕВА - 23.VIII.-22.IX.

Салата, салата и пак салата! На нея трябва да наблягат Девите. И ще е чудесно, ако към суровите зеленчуци добавят минерална вода, фрешове, билкови чайове, ябълки, ядки, сушени плодове, картофи и пълнозърнест хляб. Кафето трябва да се сведе до минимум, но и да не се прекалява с въздържанието. Храната трябва да е разнообразна, монотонните режими не са за тази зодия.

ВЕЗНИ - 23.IX.-22.X.

В здравословното меню на този знак няма място за алкохол, но има за много минерална вода. Това е важно, тъй като слабото място на Везните са бъбреците. Подходящи са всички екзотични плодове, плюс ябълки и круши, ядки, хляб, черен дроб, яйца, варива, ориз и задължително - млечни продукти.

СКОРПИОН - 23.X.-22.XI.

На масата на Скорпионите трябва да присъстват продукти, съдържащи целулоза. Плюс растителни белтъчини. Млечните продукти трябва да бъдат нискомаслени, а месото – колкото се може по-постно и леко. Много полезни са зеленчуковите фрешове, картофите и орехите. Да избягват сметановите сосове, солта и късните вечери.

СТРЕЛЕЦ - 23.XI.-21.XII.

Най-важна за родените под знака на Стрелеца е закуската - стабилна, но и здравословна. Много подходящи са ядките, млечните продукти, бананите, зеленчуците, независимо дали сурови, варени, задушени или печени. Месото е добре да бъде без тлъстини. А ако решите да пиете някакъв алкохол, то непременно го разреждайте с вода.

КОЗИРОГ - 22.XII.-20.I.

В менюто на Козирозите е добре да преобладават супи, сокове, чай и билкови отвари, минерална вода. Препоръчителни са също пресните плодове, орехите и рибата. С месото като цяло не бива да се прекалява. Да се избягват птиците с плоски клюнове (гъски и патици), солта и късната вечеря.

ВОДОЛЕЙ - 21.I.-18.II.

Водолеите имат нужда от пълнозърнести и соеви продукти, ядки и салати. Мазнината трябва да е нерафинирана, а захарта – кафява. Много полезни са прасковите и грейпфрутите, както и овесените ядки и трици. Всеки ден в менюто им трябва да има и някакъв млечен продукт, а поне два пъти седмично - риба.

РИБИ - 19.II.-20.III.

Какво е риба без вода? Ако сте представител на този знак, не просто пийте, а направо се наливайте с течности. Но без алкохол! Той е враг на Рибите. Здравословното меню трябва да съдържа най-вече кашкавал, пълнозърнести храни, тъмнолистни зеленчуци, риба и печено на грил пилешко месо. Солта да се сведе до минимум.


В новия брой

В новия брой на ELLE сваляме и палтата, и маските!