С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Меню за отслабване и за енергия

27.03.2019

Вкусни тридневни рецепти

Меню за отслабване и за енергия
 © iStock

Вижте менюто за Ден 1 и Ден 2 и още вкусни рецепти за следващите дни.

Първа седмица

Пети ден – вкусни плодове, но засищащи

За да подобрите ефекта на диетата можете да пробвате следното упражнения с гирички за укрепване на гърба.

Седнете върху гимнастическа топка с изправен гръб. Вдигнете ръце на височината на раменете, свийте ги в лактите. Дръжте гирите в посока напред. Бавно вдигайте и спускате ръцете. Повторете 30 пъти.

Вкусно и засищащо меню

Назад Напред

Шести ден – добавете сила с въглехидрати

За да подобрите ефекта на диетата можете да пробвате следното упражнения с топка за добра координация.

Марширувайте енергично на място. Гърбът е изправен. Хвърлете топката високо нагоре с дясната ръка и я хванете с лявата. Повторете 30 пъти.

Добавете сила с въглехидрати

Назад Напред

Седми ден – картофите, средство за отслабване

Рецепти за бързо отслабване

Назад Напред


В новия брой

Алекс Петканова с малкия Габриел на корицата на новия брой на ELLE