С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Продължаваме с 14-дневната диета...

28.03.2019

Вижте новите 2 рецепти за сваляне на зимните килограми

Продължаваме с 14-дневната диета...
 © iStock

Програма с нискокалорични ястия, активиращи обмяната на веществата, плюс обикновени, но ефикасни упражнения и съвети как да устоим на апетита си.

Не е нужно винаги да спазвате реда на рецептите, можете да смените обяда с вечерята например. Можете да замените някое ястие, което не ви харесва, с друго от друг ден. Единственото ограничение са звездичките след рецептите, те трябва да са еднакви при замяната.

Важно е да пиете много течности, най-добре минерална вода, чай от билки или плодов, по една чаша кафе или зелен чай. Избягвайте сладките напитки и алкохола, съдържат много калории.

Вижте рецептите за:

Втора седмица

Първи ден – витамините дават енергия

За да подобрите ефекта на диетата можете да пробвате следното упражнение с гимнастически ластик. Заздравява дупето и бедрата.

Увийте лентата около краката си над кокалчетата, така че да се опъва, когато разтворите крака. Легнете на една страна и подпрете главата си с ръката, която е отдолу (ако сте обърнати надясно, с дясната ръка). Може да легнете и да поставите и главата на пода, но е по-трудно. Другата ръка е подпряна на пода и стабилизира тялото. Вдигнете краката леко от пода и започнете да ги разтваряте, като се стараете да преодолеете съпротивата на гумената лента.

Внимавайте краката и бедрата да са успоредни.

Повторете два пъти по 10 на всяка страна.

От закуска до вечеря

Назад Напред

Втори ден – месото спира глада

За да подобрите ефекта на диетата можете да пробвате следното упражнение за отслабване с гимнастически ластик. Заздравява ръцете.

Седнете на пода с изправен гръб и опънати напред крака. Прекарайте лентата през ходилата си и я опъвайте към себе си с прибрани към тялото лакти, усетете напрежение в ръцете. След това отпуснете ръце и повторете упражнението 30 пъти.

Диета за отслабване с месо

Назад Напред

Проследете менюто за първата седмица от диетата тук


В новия брой

Корицата на ELLE България с ексклузивна сесия и интервю в броя със Селин Дион