С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

В колко часа да обядвате, ако искате да отслабнете?

Люба Вангелова • 25.11.2016

Учените изчислиха кой е най-диетичният час

В колко часа да обядвате, ако искате да отслабнете?
 © iStock

Да избирате възможно най-здравословната комбинация от храни и да поставяте в чинията си само толкова, колкото е добре да изядете, е един от полезните начини да отслабнете и да балансирате теглото си. Според учените от Университета в Луизиана, за да поддържате тпзи баланс е важно също и кога се храните. Всички знаем мантрата на диетолозите: след 18:00 не се вечеря! Но какво да кажем за закуската и за обяда? Има ли например краен час за закуската?

Все пак е добре да се вслушаме в професионалистите – те казват кога. И ни предлагат идеалните часове за здравословно хранене: оптималното време за закуска – от 7:00 до 8:00, за обяд – между 12:38 и 13:00, а за вечеря – от 18:14 до 18:45.

Процесът на коригиране на теглото зависи в 84% от състава на една по принцип балансирана диета и в 76% - от съдържанието на закуската като най-важен прием на храна за деня, който помага да намалим количеството на приетите калории през деня. Разбира се, залогът за успеха по пътя към тънка талия, е и ранната вечеря. Всички сме по-малко активни в края на деня. Ето защо по правило приетите калории през това време се изгарят по-трудно, но се натрупват по-лесно. Освен това, пропускането на едно от задължителните хранения вместо да улеснява, затруднява отслабването.

 


В новия брой

Лейди Гага на корицата на новия брой на сп. ELLE