С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Alexander Wang нае супермодели, но не и лицата им

Кристиан Пижов • 13.03.2018

В новата си рекламна кампания за сезон пролет-лято 2018 е използван тотално различен и иновативен подход, което е и част от ДНК-то на модния бранд

Alexander Wang нае супермодели, но не и лицата им
 © www.alexanderwang.com

Рекламните кампании са особено интересна част от дейността на модните къщи и представянето на новите предложения, тъй като обикновено са особено креативни.

Освен интересни сюжетни линии и сценарии, на кадрите присъстват супермодели, които обичаме да виждаме в различни роли.

Иновацията и различното винаги са били част от ДНК-то на Alexander Wang и трудно можем да забравим един от най-комплексните съвременни примери – кампанията за деним.

Сега от модната къща представят още по-различен подход към кампанията си за пролет 2018.

За нея са поканени все големи имена сред които Кая Гербер, Зои Кравиц, Бехати Принсло и други, но... без лицата им.

Концепцията за сезона изоставя традиционното позиране с новите предложения и го заменя с представяне на модели, избрани от самите красавици.

Всяка една от музите си избира изделие от колекцията за пролетта, носи го и след това споделя цитат за това къде точно са я носили.

„Пих шоколадов шейк“, гласи един от цитатите на Бехати Принсло.

Зои Кравиц, от своя страна, избира деконструирана рокля – тениска, която планира да носи край огъня в прегръдките на любимия мъж.

Новата рекламна кампания на Alexander Wang, пролет-лято 2018

Назад Напред


В новия брой

Моделът Алиса Кузенная на корицата на новия брой на сп. ELLE, посветен на ваканцията