С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Chainsmokers са новите лица на Tommy Hilfiger

Тереза Восканян • 13.06.2017

Носителите на награда Грами ще внесат младежки привкус към 30-годишното наследство на марката

Chainsmokers са новите лица на Tommy Hilfiger
 © press

От есента на 2017 година световноизвестното американско музикално дуо става глобален посланик на мъжкото облекло на марката

"The Chainsmokers са в центъра на съвременната поп култура и тяхната музика се харесва на международната публика", споделя Томи Хилфигър.

Дизайнерът добавя, "Възхищавам се на факта, че са открили нова музикална ниша, която смесва стиловете инди, поп, денс и хип-хоп. Алекс и Дрю въплъщават съвременния Tommy Guy - техният талант, оптимизъм, уникално звучене и непринуденост ги отличават от всички останали в музикалния свят. Щастливи сме, че имаме шанса да работим с тях в сферата на модата."

"Томи е пионер в съчетаването на модата  и  музиката и това е част от наследството на марката", каза Дейниъл Грийдър, изпълнителен директор на Tommy Hilfiger Global.

Дуото, създадено през 2012 година, е продало над 10 милиона сингъла и в момента се нарежда на трето място по гледаемост в света. 

През 2017 година печелят награда Грами в категория „Най-добър денс сингъл“ с песента “Don’t Let Me Down“ с участието на Дая (Daya), а техният сингъл "Closer" с участието на Холзи (Halsey) беше отличен за „Най-добра колаборация на годината“ от Billboard Music Awards 2017. 

Това е и първият в историята видеоклип с надписи, който надхвърля един милиард показвания в YouTube.

"Томи  направи първата крачка в съчетаването на модата и музиката и ние се радваме да си партнираме с марка, която се приближава толкова до нашия артистичен подход и споделя нашата страст да създаваме незабравими преживявания за нашите фенове", споделят The Chainsmokers.

Мъжките колекции за есен 2017 на Tommy Hilfiger съчетават в себе си бунтарския дух на 90-те години на миналия век и свежия полъх на съвременността.

Томи Хилфигър  често черпи своето вдъхновение от музиката през цялата си кариера и изгражда неразривна връзка между марката и музикалната индустрия.

През 90-те Хилфигър е един от първите дизайнери в индустрията, който облича млади изпълнители като Аалия, Марк Ронсън и Usher; спонсорира турнетата на Бритни Спиърс и Лени Кравиц и включва музиканти като Дейвид Бауи и Бийонсе в своите рекламни кампании. Томи Хилфигър е спонсор на турнето "No Security" на Ролинг Стоунс през 1999 година, което е първото турне на групата от десетилетия. Впоследствие дизайнерът продължава да работи с легендарни музиканти, сред които са и Уайклиф Жан, Джон Леджънд и Алиша Кийс


В новия брой

Мария Илиева на корицата на новия брой на ELLE