С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Джеръми Скот ексклузивно за ELLE от Ню Йорк: “Повечето ми колекции винаги са били унисекс”

Мария Георгиева • 25.10.2018

Моите модели са ми като деца – ако избера един, ще се чувствам гузен пред останалите, сподели още пред нас гениалният дизайнер на колекцията Moschino[tv]H&M, който събра Джиджи Хадид и Наоми Кембъл на подиума в Ню Йорк

Джеръми Скот с Франсис Бийн Кобейн на премиерата на Moschino[tv]H&M
Джеръми Скот с Франсис Бийн Кобейн на премиерата на Moschino[tv]H&M

Ню Йорк, Pier 36, 24 октомври вечерта. Джеръми Скот сбъдна една голяма своя мечта – повече хора по света да могат да се докоснат до креативните и забавни колекции, които той прави. Като тази, резултат от колаборацията с H&M. Снощи, в 19 часа нюйоркско време, бе официалната й премиера.

Шоуто откри Джиджи Хадид, на подиума излезе и сестра й Бела, видяхме още цветната чаровница Уини Харлоу, а финалните аплодисменти си поделиха Наоми Кембъл и самият Джеръми Скот, който дефилира с уникален гащеризон, инкрустиран изцяло със сребристи пайети.

Наоми Кембъл дефилира в Ню Йорк за MOSCHINO[tv]H&M
Наоми Кембъл дефилира в Ню Йорк за MOSCHINO[tv]H&M

Под светлините на прожекторите блеснаха още Парис Джексън, Франсис Бийн Кобейн, Майлс Ричи, Кирси Клемънс, Коко Роша... На автърпартито стотиците, докоснали се първи до колекцията, се забавляваха заедно с DJ Diplo – артистът, носител на „Грами“.

На място беше отворен и специалният pop-up магазин за първите, които искаха ексклузивно да си купят модели от колекцията MOSCHINO[tv]H&M.

DJ Diplo на партито за MOSCHINO[tv]H&M
DJ Diplo на партито за MOSCHINO[tv]H&M

Различна, смела и провокативна, дизайнерската колекция Moschino[tv]H&M носи духа на поп културата и нейните икони, носи забавния дизайн, така типичен за Moschino, но влиза на 8 ноември в магазините на H&M по цял свят на цени, които много повече фенове на Джеръми Скот биха си позволили.

Moschino[tv]H&M: Червен килим

Назад Напред

Срещаме се с гениалния дизайнер в Ню Йорк в бекстейджа на шоуто за Moschino[tv]H&M, за да си говорим за Мики Маус и MTV. И за модата като начин на забавление:

Главният редактор на ELLE България с Джеръми Скот в бекстейджа по време на шоуто в Ню Йорк
Главният редактор на ELLE България с Джеръми Скот в бекстейджа по време на шоуто в Ню Йорк © Анна Великова

Поздравления за Moschino[tv]H&M! Ако може да използвате само една дума, за да я опишете, коя ще е тя?

Само една дума? MOSCHINO! Не е ли очевидно? Ще допълня: забавление!

Каква беше първоначалната ви идея, когато приехте колаборацията с H&M?

Бях толкова развълнуван да чуя, че MOSCHINO ще прави колаборация с H&M. Беше най-добрата новина за мен и първата ми мисъл беше за свободата на идеите. Аз съм The People’s Designer (дизайнер на масовата аудитория) и винаги прегръщам идеята повече мои фенове да носят дрехите и аксесоарите ми. Най-прекрасното нещо на колаборацията с H&M е възможността моят глас да стигне до толкова много хора по света без да се налага да променям стила си. Невероятно е и ме прави щастлив!

Модното шоу на Moschino[tv]H&M

Назад Напред

Двамата сме на една и съща възраст – аз също израснах с героите на Disney като Мики Маус и Доналд Дък (и все още съм влюбена в тях!), след това в тийнейджърските си години с MTV... Смятате ли обаче, че милениалите имат същата страст за иконите на поп-културата като нашето поколение?

Това е много интересен въпрос, защото хората смятат, че поп културата е ефимерна, но всъщност нейните елементи сега стават като нови икони. Това са икони, които всеки познава, независимо от възрастта. В моята работа мога да използвам лога или символи на поп културата и хората веднага разбират какво имам предвид. Мога да говоря едновременно с хора в Тайван или Тимбукту и те ще ме разберат по един и същи начин. Обичам иконите на поп културата – да ги променям, разрушавам и да играя с тях, а след това да ги изпратя като послания на света.

© архив на марката

Трябва да призная нещо – за пръв път повече ми харесва мъжката част от колекцията. Имам пред вид, че искам и ще нося мъжки модели от Moschino[tv]H&M! Предполагам, че точно това е вашата идея – унисекс колекция, каквато пускат повечето марки през последните месеци. Или греша?

Винаги съм казвал, че ако една дреха стои добре на фигурата ви, значи е ваша. Мисля, че повечето ми модели винаги са били унисекс. Може да ги обръщате наопаки, да ги носите, както решите – това винаги е било част от моя почерк и е толкова вълнуващо, че сега става част от културата ни. С колекцията MOSCHINO[tv]H&M доразвивам този момент от модата и се радвам, че харесвате мъжката линия и сте я припознали като своя.

Кои са любимите ви модели от Moschino[tv]H&M?

Това е най-трудният въпрос! Моите модели са ми като деца - ако избера един, се чувствам гузен пред останалите. Когато правих колекцията, аз мислех за различните типажи хора и исках да има за всеки по нещо. Обожавам яркото космато палто с инкрустациите от златни вериги също толкова, колкото обичам суичъра с бродерии и банския със CD-та. И аксесоарите, и мъжката колекция, и дори моделите за кучета! Всички са ми любими и се надявам всеки да има прекрасни моменти с тях...

Джеръми Скот с главния творчески консултант на H&M Ан-Софи Йохансон
Джеръми Скот с главния творчески консултант на H&M Ан-Софи Йохансон © архив на марката

Имате модели за кучета, но не и за деца. Какво да кажа на моята дъщеря, която чака героите на Дисни от Moschino[tv]H&M?

Не си мислете, че имам куче. Много обичам кучета, но и много пътувам, за да мога да се грижа за тях. Факт е, че обсъждахме детска линия, но така и не направихме. Кажете на дъщеря си, че я обичам.

Майка ви сред гостите ли е?

О, да. И сестра ми също.

На всяко ревю ли?

Не, но често идват. Ако видите ниска женица с огромно златисто яке, ще познаете майка ми. (смее се)

Вие не само изглеждате, но и сте щастлив човек на изкуството! Успех!

Благодаря ви!

MOSCHINO [TV] H&M LOOKBOOK

Назад Напред


В новия брой

Анджелина Джоли на корицата на новия брой на ELLE България