С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Gucci, Off-White и Balenciaga са най-популярните марки на 2018 година

Тереза Восканян • 06.02.2019

Ботите Dr. Martens и бароковия мъжки халат на Versace са в списъка на най-популярните продукти

Gucci, Off-White и Balenciaga са най-популярните марки на 2018 година
 © iStock

Онлайн платформата Lyst, която работи като търсачка за модни продукти, публикува нов рейтинг на Lyst Index с резултатите от четвъртото тримесечие на 2018 година. Те се основават на анализ на поведението и покупките на повече от 5 милиона клиенти на онлайн магазина, които търсят и купуват продукти от повече от 12 000 марки и онлайн магазини. Докладът също така взема предвид статистиката на социалните мрежи - увеличаването на броя на последователите на профилите на марката, препратките към продуктите и марките в другите платформи, анализ на емоционалния оттенък на всичките коментари.

Gucci се превърна в най-популярната марка в света, главно поради емблематичните си аксесоари. Между октомври и декември повече от 6 милиона клиенти са търсили чанти, колани или обувки от тази марка. Най-желаният продукт сред жените през четвъртото тримесечие на 2018 г. е Gucci Soho Disco Bag. Второто и третото място в класацията са Off-White и Balenciaga. Вниманието към последните бе привлечено от неочакваното появяване на Мишел Обама в златните ботуши на марката. Интересът към Moncler е нараснал с 12 позиции и е на четвърто място в класацията благодарение на брандираното си яке, което се превърна в еднo от най-популярните мъжки и женски продукти. Нарастването на интереса към марката също допринесе стартирането на проекта Moncler Genius. Също така в десетте най-популярни марки са Fendi, Versace, Stone Island (след шест месеца отсъствие в списъка), Vetements, Valentino и Burberry.

Paris Fashion Week Men’s Spring 2019: Off-White

Назад Напред

Списъкът с най-популярните продукти за жени (в допълнение към якетата Moncler и чантите Gucci) са и коланът с логото на Gucci, маратонки Veja V10, които Меган Маркъл сложи през октомври, маратонките с вериги на Versace, обувките Ugg Fluff Yeah, обувките Balenciaga Speed, ботите  Dr. Martens Jadon, маратонките Fila Ray и чантата с монограмата на Saint Laurent.

Мъжките купувачи, от своя страна, се интересуват от Nike Air Force 1 '07 LV8 Utility Volt маратонките, The North Face Nuptse якето, Patagonia Men's Classic Retro-X, пуловерът с монограмата на Givenchy, халатът на Versace, в който се появиха Кание Уестм, Кевин Харт и Дрейк, висококачествените маратонки от сътрудничеството на Converse и Off-White и маратонките Puma RS-X Reinvention.

Топмоделите на Versace pre-fall 2019

Назад Напред


В новия брой

Мария Илиева на корицата на новия брой на ELLE