С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Изглежда, че милениалите са тези, които убиха J.Crew

Тереза Восканян • 26.03.2019

Поколение Y не спира да съсипва света такъв, какъвто го познават бейби бумърите

Изглежда, че милениалите са тези, които убиха J.Crew
 © iStock

След края на браковете, кешът, който си носим в джоба и имотните покупки, оказва се, че милениалите са виновни и за "смъртта" на редица брандове.

През 2017 година се съобщи, че поколение Y е замесено в "убийството" и на J.Crew - моден лейбъл, който преди е бил обичан от бейби бумерите. Сега се оказва, не само че това не е преувеличенo, но марката може и да не успее да възкръсне. 

Миналата есен J.Crew се ребрандира под ръководството на новия изпълнителен директор - Джим Брет, който малко по-късно напусна компанията.

И въпреки че милениалите са тези, които най-много харесват добрите носталгични истории за завръщането, тази история няма да е точно такава.


МИЛЕНИАЛИТЕ - ПОКОЛЕНИЕТО, КОЕТО НЕ СЕ ВПЕЧАТЛЯВА


© iStock

Компанията е отчела нетна загуба от 74.4 млн. долара и е внесла 34.7 млн. долара за четвъртото тримесечие на 2018 година. Според Fashionista, нетните продажби на марката са намалели с 4% "както за тримесечието, така и за цялата година".

„Марката J.Crew донесе разочароващи резултати през 2018 година, тъй като много нови стратегии, които приложихме, в крайна сметка, не бяха успешни и оказаха негативно влияние върху финансовите ни резултати”, заяви Майкъл Дж. Никълсън, президент и главен оперативен директор.


КАКВО Е ТОВА FOMO И ЗАЩО МИЛЕНИАЛИТЕ СТРАДАМЕ ОТ НЕГО?


С други думи, нещата не изглеждат добре. Компанията работи върху това да промени нещата, като най-забележими са плановете марката да има "дигитален операционен модел", тъй като "магазините от тухли и бетон не се справят добре и сме се фокусирали върху възможностите за персонализирано пазаруване", споделя Никълсън.

Изглежда, че времето ще покаже дали американският бранд ще остане в списъка на убитите от милениалите марки.


В новия брой

Алекс Петканова с малкия Габриел на корицата на новия брой на ELLE