По информация на Fashion Network модният бранд Tommy Hilfiger е влязъл в партньорство с IBM и нюйоркския Fashion Institute of Technology (FIT). Заедно те разработват пилотен проект "Reimagine Retail" - изкуствен интелект, който може да създаде колекция вместо дизайнера.
"Искахме да предоставим на следващото поколение нови възможности и умения, да създадем информиран източник на вдъхновение с изкуствен интелект", казва Ейвъри Бейкър, директор на марката на Tommy Hilfiger.
Проектът е осъществен от студенти от FIT, които събраха архивни изображения от шоутата на американския бранд и визии от каталози. С помощта на IBM студентите добавиха тези данни към програмата за изкуствен интелект. Машината създаде нови цветове, модели и форми на дрехи, които ще отговарят на визията на марката. Създадените тоалети ще се използват в следващата колекция на Hilfiger.