Кан традиционно свързваме с кинофестивала, който се провежда там всяка година. Този път обаче френският град привлече вниманието ни с едно по-различно събитие – Mare di Moda, изложение за плажна мода. До него имат достъп както утвърдили се вече лидери на пазара, така и нови талантливи имена, а на финала най-добрите си тръгват с престижни награди.
Lisca, любимият на много жени по света словенски бранд, специализиран в производството на луксозно бельо и бански костюми, грабна тази година наградата Creative Excellence Award. Тя се присъжда за креативност, иновации и качество. Lisca е избрана като достоен пример за компания със сериозна история зад гърба си, съчетаваща традицията и актуалните тенденции на пазара по особено успешен начин. Припомняме кампанията #PROUDTOBEME, която отправя мощно послание към нас, жените, да приемем себе си такива, каквито сме, да се чувстваме красиви и силни в телата си, независимо от несъвършенствата, които може да имаме. Безспорно смислено послание, допълващо обещанието на марката за комфорт и материи с най-високо качество.
„Creative Excellence Award е признание, че правим правилните неща в конкурентната среда на модата в световен мащаб, както и предизвикателство и насърчение за модните истории, които тепърва ще разказваме. През следващата година Lisca празнува 65-годишнината си. Горди сме, че марката е все по-успешна както в развитието си, така и в продажбите, главно благодарение на отдадения ни екип, който познава важността на традицията, знанията и опита, но и свежите идеи на младите и модерни творци. И когато свържем двете неща, се раждат интересните нови истории.“ Това сподели след церемонията Мая Ратаич, креативен директор на Lisca.
Актуални модели на Lisca можете да разгледате на www.liscashop.bg.