Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.разбрах

Рециклирани рибарски мрежи и найлонови отпадъци се превръщат във великолепни рокли дори за сватба!

Кристиан Пижов • 14.02.2018

За седма поредна година H&M представя колекцията Conscious Exclusive, която черпи вдъхновение от креативния дом на шведски художници

Рециклирани рибарски мрежи и найлонови отпадъци се превръщат във великолепни рокли дори за сватба!
 © H&M

За седма поредна година H&M ни представя колекцията Conscious Exclusive, създадена от висококачествени модели, които отбелязват настъпването на новия сезон и демонстрират нарастващите възможности за устойчива мода с акцент върху развитието и иновациите.

Освен TENCEL™, рециклиран полиестер и органичен лен, модният гигант въвежда в колекцията си и съвсем новия ECONYL®, както и рециклирано сребро. Нишките ECONYL® са деликатно изтъкани в прозрачна материя с ефектна бродерия от дантела, от която е изработена великолепната сватбена рокля, както и романтичната мини-рокля с дълги ръкави от тъмна сиво-синя дантела. Рециклираното сребро се появява в нежни бижута, вдъхновени от дома на артистите Карин и Карл Ларсон.

© H&M

Освен, че представя новите устойчиви материали – ECONYL®, който представлява 100% регенерирано влакно от рибарски мрежи и други найлонови отпадъци, както и рециклирано сребро, колекцията отдава почит на Движението за изкуства и занаяти в Швеция. 

© H&M

H&M Conscious Exclusive 2018 черпи вдъхновение от креативния дом на шведските художници от 19-ти и началото на 20-ти век Карин и Карл Ларсон. Къщата Lilla Hyttnäs с красивите си картини и гоблени става основната отправна точка на дизайнерския екип, който създава съвременна и атрактивна колекция от великолепно изработени дамски облекла, обувки и аксесоари, произведени от устойчиви материали.

© H&M

Рекламната кампания е заснета от фотографа Микаел Янсон, а в нея участие взима Кристи Търлингтън Бърнс – световноизвестният модел и основател на организацията за здраве на майките „Every Mother Counts“. „От участието си в кампанията на Conscious Exclusive на H&M научих толкова много за устойчивите материали и колко далеч сме стигнали. Колекцията е наистина женствена и елегантна“, казва Кристи Търлингтън Бърнс.

Тази година колекцията ще се появи на 19 април в избрани магазини на H&M в цял свят, както и онлайн на hm.com. В България ще бъде продавана онлайн и в магазин H&M на бул. „Витоша“ 6.


В новия брой

Анджелина Джоли грее на корицата на мартенския брой на сп. ELLE