С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Рей Кавакубо сподели марката, която е вдъхновила логото на Comme des Garçons Play

Тереза Восканян • 24.05.2019

Дизайнерката е искала да получи нещо като логото на Lacoste

Рей Кавакубо сподели марката, която е вдъхновила логото на Comme des Garçons Play

В интервю за WWD Рей Кавакубо сподели, че логото на френската марка я е вдъхновило да избере най-известното сърце като емблема на Comme des Garçons Play.

Японската дизайнерка е искала да получи своя "крокодил", който да е също толкова разпознаваемо. В същото време сърцето е било избрано като лого като чист случайност. Когато изпраща илюстрациите за основната колекция на Comme des Garçons, графичният дизайнер Филип Паговски добавя съцето като добавка към своя подпис. 

"О, това е толкова сладко и може би това е, което ми трябва", е казала Рей и така се е спряла на своята емблема. 


В новия брой

Не сме идеални! Но в това ни е чарът