С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

TOMMY HILFIGER ще представи колекцията си за есен-зима 2019 в Харлем

Константин Стойнов • 18.07.2019

Модното шоу с оригинална концепция „Виж сега, купи сега“ ще се състои в легендарния театър „Аполо“ в Харлем

TOMMY HILFIGER ще представи колекцията си за есен-зима 2019 в Харлем
 © Архив на марката

На подиума на емблематичния театър „Аполо“ ще дебютира колекцията TommyXZendaya за есен-зима 2019, създадена от дизайнера Томи Хилфигър и световния посланик на марката – Зендая. Шоуто ще последва изключително успешните ревюта от изминалите модни сезони, които се проведоха в Париж, Шанхай, Милано, Лондон и Лос Анджелис.

От култовата модна марка обявиха, че шоуто за есен-зима 2019 ще се състои на 8 септември, неделя, в Харлем, Ню Йорк. Припомняме, че театър „Аполо“ е бил домакин на едни от най-големите артисти в света, включително Арета Франклин, Ела Фицджералд, Пати Лабел и групата The Supremes.

© Архив на марката

Втората колекция TommyXZendaya, разработена съвместно със Зендая, глобален посланик на марката TOMMY HILFIGER за жени, ще бъде показана отново чрез оригиналната концепция „Виж сега, купи сега“, носеща подписа на Томи Хилфигър. Шоуто отново ще наблегне на посланията, които Томи Хилфигър и Зендая изведоха по време на ревюто TOMMYNOW в Париж за пролет-лято 2019, а именно толерантност, интеграция на различните, както и даване власт на жените. Събитието, което ще бъде под формата на преживяване както за публиката на място, така и за зрителите онлайн, ще позволи на всички да се докоснат до уникалното усещане за стил на Зендая.

„След като пътувахме по света с TOMMYNOW и след едно незабравимо шоу в Париж със Зендая, аз съм развълнуван да се върна там, където започна нашето пътуване с „ Виж сега, купи сега“. Желанието й да пренесе TOMMYNOW в Харлем, бе невероятна следваща стъпка в изразяването на нейната визия за бъдещето. Нейната гледна точка присъства ясно във всичко, което прави, и именно затова тя е и толкова вдъхновяващ партньор. Чест е да продължим да й предоставяме платформа в модната индустрия, за да споделя своята визия“, споделя Томи Хилфигър.

След невероятния успех на предходните ревюта, TOMMYNOW за есен-зима 2019 ще продължи да надгражда уникалната концепция „Виж сега, купи сега“. Всички визии от ревюто ще бъдат достъпни за закупуване в екосистема от онлайн канали и социални медии в повече от 70 страни, както и в магазините на бранда.

Tommy Hilfiger пролет-лято 2019 г. - модели, които няма да пренебрегнем

Назад Напред

 


В новия брой

Лейди Гага на корицата на новия брой на сп. ELLE