Добра новина не само за почитателите на модата, а за всички! Все по-често ставаме свидетели на благотворителни кампании и модни колаборации между световни брандове и легендарни лица. Този път красавицата Наоми Кембъл и модният гигант Diesel са в основата на поредната добра кауза от тяхна страна!
Проектът, с който се захващат, е посветен на децата, изгонени от своята родина заради войните. Наоми редовно взима участие в благотворителни кампании, а след I'mFAR Gala създава и асоциацията Fashion For Relief. До момента асоциацията е успяла да събере около 4,5 милиона паунда за различни хуманитарни каузи. Но нека спрем до тук, защото подобни инициативи в миналото на красавицата не се броят на пръстите на едната ръка, а нека насочим вниманието вурху новата кампания на Diesel, в която именно Наоми е главно действащо лице.
Капсулната колекция ще се състои от тениски и блузи, като средствата от продажбите им ще бъдат дарени за деца бежанци. Символите на колекцията Child At Heart са детски отпечатъци, взети от реални детски рисунки. Картините със сърца и калинки и са по детски чисти и наивни, а моделите са представени от самата Наоми Кембъл, както и от млади моделки от различни раси и националности. Освен това Diesel обявиха и старта на тяхната кампания Make Love Not Walls.