С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Третата съвместна колекция на Хайди Клум и Lidl е вдъхновена от вечния деним

Кристиан Пижов • 14.12.2017

#LETSDENIM ще бъде налична в началото на март 2018 г. и за първи път ще предложи и модели за деца

Третата съвместна колекция на Хайди Клум и Lidl е вдъхновена от вечния деним

Само седмица след бляскавия дебют на #LETSCELEBRATE,Хайди Клум и Lidl вече са готови със своята трета съвместна колекция.

Тя залага на вечната класика – денима, и не случайно, носи името #LETSDENIM. Модната линия ще влезе в магазините на Lidl в началото на март месец догодина и ще предложи на потребителите класически дънки, серия деним предложения и за първи път – колекция, специално създадена за момичета.

Модерните визии този път са вдъхновени от втория дом на Хайди Клум – Лос Анджелис. "Винаги съм била голям почитател на денима. Можеш да го комбинираш по много начини и е подходящ за всеки случай. Колекцията #LETSDENIM отразява именно тази гъвкавост и може да бъде адаптирана към всеки един стил“, споделя световноизвестният модел.

Дънковите дрехи дават страхотна гъвкавост и свобода за различни комбинации, без значение дали става въпрос за тесни джинси, ежедневна риза от деним или дънково яке. Елегантни пуловери, раирани тениски и чорапи ще придадат на колекцията весел и разчупен вид, а в колекцията ще откриете още гащеризони, суичъри и други деним облекла. Творческа, градска и динамична – напълно в стила на Лос Анджелис, линията отразява не само стила на Хайди Клум, но и градската модерна визия на Lidl.

Новата линия #LETSDENIM ще бъде налична от началото на март 2018 г. във всички 86 магазина на веригата в страната като част от „Модната седмица на Lidl”. Едновременно с идването в България, новата колекция на световноизвестния модел ще дебютира и в останалите общо 28 държави и над 10 000 магазина на Lidl в цяла Европа.


В новия брой

Анджелина Джоли на корицата на новия брой на ELLE България