""Дизайнерът Томи Хилфигър, съобщи, че актрисата Зендая, която наскоро участва в касовите продукции „Спайдър-Мен: Завръщане у дома“ и „Най-великият шоумен“, е новият световен посланик на дамските колекции на марката и ще бъде едно от лицата на глобалната кампания на бранда през пролетта на 2019 година.
Зендая ще работи с американския дизайнер при създаването на съвместната им капсулна колекция TommyXZendaya.
Партньорството отбелязва нестихващия стремеж на бранда, насочен към сътрудничество с известни личности, които споделят духа на марката, желанието за нарушаване на установените гранции и отбелязването на разнообразието във всеки негов аспект.
"Модата представлява много повече от това просто да носиш готини дрехи. Тя е начин да изразим себе си и своята индивидуалност, което е проява на изключителна сила. Ето защо се гордея, че си партнирам с Томи Хилфигер", споделя Зендая.
ДЖИДЖИ ХАДИД И TOMMY HILFIGER РАЗКРИВАТ НОВАТА КОЛЕКЦИЯ TOMMYXGIGI ЗА ПРОЛЕТ 2018
Наследството на марката TOMMY HILFIGER е тясно свързано със сътрудничеството ѝ с иконите на поп-културата в сферите на модата, музиката, изкуството и развлеченията.
През 90-те години Томи Хилфигър е един от първите дизайнери, които умело свързват модата и известните личности. Той става пионер в индустрията, обличайки знаменитости като Aaliyah, Марк Ронсън и Usher и привличайки в рекламните си кампании музиканти като Дейвид Бауи и Бионсе.
Най-скорошните му сътрудничества са със световния супермодел Джиджи Хадид и с четирикратния световен шампион във Формула 1, Люис Хамилтън, с когото заедно създадоха колекцията TommyXLewis за есен 2018.
"Обичам да си сътруднича с хора, които се стремят да сбъднат мечтите си и които вдъхновяват следващото поколение да направи същото. Зендая се превърна в световна икона, използвайки модата, за да изрази себе си по смел и вдъхновяващ начин, като същевременно винаги остана вярна на себе си. Нашата съвместна касулна колекция ще комбинира нейния еклектичен стил с американския дух на марката", каза дизайнерът за новия проект.