С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Защо вече нямате нужда от филтър за вашето селфи?

Велина Василева • 25.04.2018

Козметиката на Smashbox прави филтрите безсмислени, а най-хубавото е, че вече можете да я откриете и у нас

Защо вече нямате нужда от филтър за вашето селфи?

Вадете телефоните, момичета! И не се страхувайте да обърнете камерата в селфи режим, защото вече можете да изглеждате перфектно и без да слагате филтър на снимката.

Трябва ви само козметиката на Smashbox! Марката, която идва директно от меката на киното, Лос Анджелис, вече се предлага и у нас в парфюмерии Douglas и BeautyZone.

Брандът бе представена на специално събитие в стил Западен бряг, а гостите попаднаха в копие на филмово студио от Града на ангелите.

И това никак не е случайно!

Марката е създадена преди 20 години именно от фотографи – Дийн и Дейвис Фактор, внуци на легендарния Макс Фактор. Докато снимат звезди за корици на модни списания в студиото си Smashbox в Лос Анджелис, те осъзнават нуждата от професионален грим, който да издържа на тежките работни условия в студията и да стои перфектно пред обектива на фотоапарата. В същото време те искат марката да бъде достъпна и за всички жени по света, а не само за професионалистите. Така двамата фотографи създават Smashbox – марката, която умее да подчертае красотата на всяка жена, дори и да не е професионален модел.

Дейвис Фактор споделя, че неговият любим продукт е червеното червило, а при Smashbox то е изключително наситено и дълготрайно.

„То е класика. То е секси. Обожавам легендарното червено червило, защото то винаги ще изпъкне на снимката.“ През годините брандът е работил с най-известните модни издания и звезди от шоубизнеса като Шарън Стоун и Риана, както и с топ-фотографите Ани Лейбовиц и Марк Абрахамс.


В новия брой

Мария Илиева на корицата на новия брой на ELLE