С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Що е то "умно пазаруване"?

Велина Василева • 05.04.2019

Това е нова тенденцията, която от Lidl се опитват да наложат и у нас - да си купуваме дрехи от мястото, от което ежедневно пазаруваме

Що е то "умно пазаруване"?

В днешно време всичко е смарт - защо и пазаруването на дрехи да не е такова? Например, докато правите ежедневния си пазар в Lidl да си купите и дрехи? Които не са само на добра цена, но и са с отлично качество? Е, точно това от веригата супермаркети определят като "умно" пазаруване

Lidl предлага общо 7 текстилни марки, които покриват всички възможни възрасти и нужди– като се започне от бебешката линия Lupilu и дрехите за деца и юноши под марката Pepperts, мине се през висококачествените дамски и мъжки линии – Esmara и Livergy, които освен стилни, ежедневни и спортни дрехи, имат и серия за бельо – и се стигне до марките Crivit – специална серия за спорт и активна почивка, както и до най-новото попълнение – собствената марка текстил за дома под името Meradiso.

Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Lidl България
Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Lidl България

„Нашите собствени марки текстил се отличават с отлично качество, добра цена, богато разнообразие и са изцяло в духа на актуалните модни тенденции“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Lidl България.

Фактът, че това е успешна формула, се затвърждава и от цифрите - за последните три години компанията е отбелязала ръст от 39% в продажбите си на текстил. Несъмнено една от основните причини са ниската цена, но и безкомпромисното качество на 7-те собствени марки текстил на Lidl. То се гарантира от немския изследователски институт Hohenstein, превърнал се в институция за производителите на текстил не само в Германия, но и в световен мащаб.

Тестовете на института Hohenstein са за здравина и устойчивост на материята, точност на размерите, безопасност на всички елементи на дрехата, функционалност, водоустойчивост и много други показатели. Сред най-интересните факти е начинът, по който се гарантира точността на размерите – това става чрез 3D модели, разработени на базата на взети мерки от 18 000 реални хора – от бебета до възрастни. Здравината и устойчивостта пък се гарантират след серия от разнообразни тестове на платовете, конците и дори копчетата и циповете на дрехите. Също така, в института Hohenstein всяка дреха се изпира с основните познати марки перилни препарати на пазара. В него има и помещение, което симулира различни климатични условия – от много ниски температури през силен вятър и проливен дъжд, за да може крайният потребител да разчита на дрехите си дори в най-екстремни условия.

Освен сертификат за качество, институтът Hohenstein гарантира и “Нежност към кожата” със специален допълнителен сертификат. Така сертификатите от Hohenstein, заедно с високите критерии и изисквания на Lidl, осигуряват двойна гаранция за качеството на текстила.

Евгения Джаферович
Евгения Джаферович

В това се убеди лично и Евгения Джаферович, която посети института Hohenstein, и видя през колко много тестове и анализи преминава всяка дреха преди да стигне до магазина. „Признавам, че в самото начало бях скептична да си купя дреха от мястото, от което пазарувам за вкъщи и за семейството. Но след всичко, което видях, осъзнах, че нямам причина да не го правя – особено като се вземе предвид, че вече от няколко години устойчив моден тренд е да се миксират брандове и стилове, за да може човек да създаде свой уникален индивидуален аутфит. Текстилът на Lidl е чудесна алтернатива и като качество, и като цена, и като разнообразие“, сподели Джаферович.


В новия брой

Алекс Петканова с малкия Габриел на корицата на новия брой на ELLE