С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

ГАЛЕРИЯ ONE NIGHT STAND ПРЕДСТАВЯ ЕСТЕР КЕМПФ

17.11.2017

Изложбата е част от резидентната програма на фондация МУСИЗ

ГАЛЕРИЯ ONE NIGHT STAND ПРЕДСТАВЯ ЕСТЕР КЕМПФ

Фондация МУСИЗ стартира резидентна програма.

Първият гост е Естер Кемпф от Цюрих. В следващите три седмици тя ще работи в София върху нова изложба за галерия One Night Stand.

Естер Кемпф е завършила академията Gerrit Rietveld в Амстердам през 2005 г. В работата си се интересува от връзката между произведението и пространството, от атмосферата и културата на градовете, от необичайната употреба на ежедневни предмети и обекти. Често използва елементи от архитектурата и интериора, създавайки концептуални инсталации по начин, характерен за сценографията. 

В продължение на три седмици работата на художничката е фокусирана върху пространството на галерията.

Тя мисли как то кореспондира с улицата, разглежда го в качеството му на архитектура, но и същевременно на място, където постоянно текат процеси на създаване. Заради принципа изложбите в One Night Stand да траят само една вечер, през останалото време там се мисли, планира и конструира изкуство.

ИЗКУСТВО ОТ ЕСТЕР КЕМПФ

Назад Напред

Едно от изразните средства на Естер Кемпф в тази изложба всъщност е техническо средство. Класическият дърводелски метър, типичен и за строителството, обикновено е важен докато работата все още не е приключила, но след това веднага излиза от употреба. Тук метърът сменя статута си – от инструмент става материал и символичен обект.

И в предишни произведения на швейцарската художничка има подобен подход – тя въвлича в употреба не само значенията на обектите, но и тяхната форма и функционалност.

В One Night Stand Естер Кемпф също използва пода като изложбена площ, както и архитектурния план като обект и тема. Положението на галерията под нивото на улицата е предпоставка за взаимоотношения с това, което се намира навън – от обекти до метеорологични условия.


В новия брой

Дъщерята на Стивън Болдуин на корицата на ELLE