Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.разбрах

Какви качества трябва да имате, за да работите в модния бранш?

Люба Вангелова • 11.01.2017

Вижте мненията на експертите

Какви качества трябва да имате, за да работите в модния бранш?
 © iStock

Много хора желаят да работят в модния бранш, но не осъзнават, че в него конкуренцията е жестока. Много курсове и лекции обещават, че могат да ви подготвят на теория за това какво ви очаква и какво наистина ще се налага да преодолявате всеки ден, за да се задържите в този свят.

Много хора са си задавали въпроса: защо след като двама души са завършили един и същ университет с една и съща специалност, се реализират по различен начин в модния бранш – единият е нает, а другият – не?

Според световноизвестните експерти има някои специфични характеристики на всеки кандидат за работа в модния бранш, които са решаващи за тях, както и за работодателите, за да бъдат наети от тях.

Вижте какъв трябва да бъде кандидатът за шестима от тях.

1. Стефани Хортън е работила дълго време за Vogue и за The New York Times, а в момента е маркетинг директор на Farfetch: „Умен, с чувство за хумор, скромен и развълнуван от възможността да работи за нас, да вижда големите възможности.“

2. Ребека Минкоф – дизайнер в едноименната модна къща Rebecca Minkoff: „Предприемчив, творчески, страстен, кооперативен и да не се страхува да поема инициатива.“

3. Рейчъл Зоуи – дизайнер и бизнесдама: „Да има страст, опит (по-скоро качествен, а не количествен), да познава моя бизнес и най-важното – да е усмихнат и с положителна енергия. Това наистина може да направи сътрудничеството ни дългосрочно.“

4. Сали Сингър – творчески директор на сайта Vogue.com: „Любопитство, интелект, страст, хумор и смирение – ето какво търся аз.“

5. Емили Кърент и Мери Елиът – основателкйи на модния бранд Current Elliot и стилисти на Джесика Алба: „Умен, изобретателен, да обръща внимание на подробностите, креативен, с напредничаво мислиен.“

6. Лорън Конрад от едноименния моден бранд Lauren Conrad: „Когато наемам нов служител, искам да се убедя, че е трудолюбив, инициативен, заинтересован от новостите в индустрията, квалифициран, с добро отношение към работата. Мисля, че за всички професии това се отнася еднакво.“


В новия брой

Мартенската корица на сп. ELLE.