С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Българските звезди застават срещу тестването на козметика върху животни

08.06.2018

Катерина Евро, Силвия Лулчева, Силвия Петкова, Силвия Стойчева, Мона Гочев и Иван Тишев се включиха със своите домашни любимци в глобалната кампания на The Body Shop срещу жестокостта към четириногите

Мона Гочев и Бинго / Силвия Петкова и нейният домашен любимец
Мона Гочев и Бинго / Силвия Петкова и нейният домашен любимец

В началото на лятото една добра кауза обедини най-големите български звезди.

Актрисите Катерина Евро, Силвия Лулчева, както и звездите от хитовия български филм „Революция Х“ Силвия Петкова, Мона Гочев и Иван Тишев, се обявиха срещу тестването на козметика върху животни.

Всички те се присъединиха към глобалната кампания на The Body Shop и Cruelty Free International, която призовава да се сложи край на жестоките експерименти върху четириноги в световен мащаб. За да подкрепят инициативата, българските звезди символично вързаха шалче на своите кучета и котки с надпис „I am forever against animal testing“.


ГЕРМАНИЯ ЗАТВАРЯ ВСИЧКИ ФЕРМИ ЗА КОЖА


Катето Евро със своите домашни любимци
Катето Евро със своите домашни любимци

Кампанията „Forever Against Animal Testing“ настоява за забрана на тестването на козметика върху животни навсякъде по света.

Инициативата се стреми да събере над 8 млн. подписа в петиция, която да бъде представена пред Общото събрание на ООН. Крайната цел е да бъде приета международна конвенция, с която нехуманната практика да бъде прекратена завинаги. 

The Body Shop е първата международна козметична марка, която подкрепя такъв тип инициатива.


СТЕЛА МАККАРТНИ ПРАВИ РЕВОЛЮЦИЯ В МОДАТА


Малкият йоркширски териер на Силвия Лулчева
Малкият йоркширски териер на Силвия Лулчева

„Искрено вярваме, че никое животно не заслужава да бъде наранявано в името на козметиката и че тестването върху четириноги е жестоко и ненужно. Затова с неправителствената организацията Cruelty Free International си партнираме в най-голямата и най-амбициозната кампания, която цели забрана на тестването на продукти и съставки върху животни”, казва Джеси Макнийл-Браун, старши мениджър Международни кампании и корпоративна отговорност в The Body Shop.


VERSACE СЕ ОТКАЗА ОТ КОЖАТА


През 2013 г. The Body Shop и Cruelty Free International с общи сили успяват да извоюват забрана за тестването на продукти върху животни в Европейския съюз. Но това не е достатъчно, защото много четириноги по целия свят продължават да страдат.

Домашният любимец на блогърката Цветелина Копчева
Домашният любимец на блогърката Цветелина Копчева

Все още 80% от държавите позволяват опити върху най-беззащитните същества. В световен мащаб всяка година за тестването на козметика се използват повече от 500 000 животни, а много от тях умират или остават осакатени.


В новия брой

Алекс Петканова с малкия Габриел на корицата на новия брой на ELLE