С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Calvin Klein се извини за целувката на Бела Хадид с виртуалния модел

Тереза Восканян • 20.05.2019

Представители на ЛГБТ+ общността не видяха във видеоклипа „красива фантазия“

Calvin Klein се извини за целувката на Бела Хадид с виртуалния модел
 © Calvin Klein

Предни дни американската марка публикува видеоклип, като част от нова рекламна кампания, в което Бела Хадид и виртуалният инфлуенцър Лил Микела се целуват.

Рекламата предизвика критики от членове на ЛГБТ+ общността. Според тях Calvin Klein използва темата за сексуалните малцинства за увеличаване на своите продажби. Позицията им е, че поп културата се отнася към отношенията между жените като към фантазия, като така се фокусира върху мъжката аудитория.

Потребителите на социалните медии бяха възмутени, че Бела Хадид не е свързана с ЛГБТ+ общността, а Лил Микела е несъществуващ човек. Между другото, индустрията вече говори за опасностите от използването на виртуални модели като възможност да се отдалечи от неудобните теми базирани на раса, цвят, сексуалност.

Calvin Klein се извини за рекламата, като обясни, че "концепцията на новата кампания #MYCALVINS е с идеята за свободата на себеизразяването на различни хора, включително тези от различен пол и с различна сексуална ориентация".


В новия брой

Анджелина Джоли на корицата на новия брой на ELLE България