С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Фешън иконата на Moschino влезе в смартфона Honor View20

Мария Георгиева • 25.01.2019

„Това е само началото на една вълнуваща колаборация“, заяви Габриеле Маджо от Moschino в ексклузивно интервю за ELLE

Teddy Bear, фешън иконата на Moschino, звездата в смартфона Honor View20
Teddy Bear, фешън иконата на Moschino, звездата в смартфона Honor View20

Докато в Париж обсъждаха къде е котката на Лагерфелд, защо самият той не дойде на ревюто на Chanel и наистина ли е български пуделът от първия ред, Teddy Bear, фешън иконата на Moschino, царствено се радваше на цялото внимание под прожекторите в световната столица на модата. Симпатичният мечок като от трамплин се изстреля от подиума към високите технологии и стана първата модна звезда, която има запазено място в най-иновативния смартфон Honor View20.

Teddy Bear е част от лимитираната колекция на новия премиум модел, разработена в колаборация с италианския моден бранд Moschino. В разработването на Honor View20 марката си сътрудничи още с National Geographic и Epic Games, за да създаде някои от най-впечатляващите си постижения.

И едва ли има по-подходящо място от Париж, където да е дебютът на технологичното модно бижу Honor View20. Официалното представяне на модела и лимитираната линия с Moschino се случи на грандиозно парти близо до Триумфалната арка, което събра над 600 гости от Европа и Азия.

В ролята на домакин и изключително артистичен презентатор влезе Джордж Дзао, президент на Honor, за да представи гордо пет от характеристиките на Honor View20, които са първи и уникални засега в света: 48MP основна камера; 25MP предна камера, вградена в екрана; 7-нанометров чипсет Kirin 980 AI; AI Wi-Fi технология с тройна антена и дизайн с нанотекстура Aurora. Като признание за тези постижения, Honor View20 спечели голям брой награди на CES 2019 в Лас Вегас по-рано този месец. Чакаме го в България в началото на февруари заедно с новия смарт часовник Honor Watch Magic/Dream.

Никой от гостите на партито в Париж не очакваше да види на сцената главния изпълнителен директор на Moschino Габриеле Маджо, защото голямата тайна за колаборацията на двете марки остана неразкрита до деня на официалното събитие.

Сред звездите беше и Teddy Bear, разбира се. В цялото си великолепие и гигантски размер плюшеното мече на Moschino стана част от експозиция, запечатала началото на една от най-интересните колаборации в света на смартфоните и модата.

„Наистина е само началото, защото имаме още много идеи“, заяви Габриеле Маджо. Той и красивата Глори Жанг, главен директор за стратегическо развитие на Honor, отделиха няколко минути специално за ELLE:

Глори Жанг и Габриеле Маджо
Глори Жанг и Габриеле Маджо

Как се роди идеята за тази колаборация?

Глори: Honor е млад бранд, но като част от Huawei ние имаме най-добрите технологии. Нашият фокус са младите хора. Освен технологии обаче, искаме да им дадем цялостно изживяване, а модата и дизайнът са неизменна част от такъв тип изживяване. С Moschino имаме еднаква аудитория от млади хора, които обичат да бъдат нестандартни и демонстрират афинитет към дизайна.

Габриеле: Honor се свързаха с нас, защото виждат добро бъдеще в сътрудничество с Moschino – и двата бранда споделят еднакви нестандартни и иновативни идеи, макар и в различни сектори като технологиите и модата. Обаче тези сектори могат да се развиват заедно и точно това искаме да покажем.

Когато намерим марка, която говори на нашия език, не е нужно да мислим дълго – с Джеръми за по-малко от седмица бяхме единодушни, че искаме тази колаборация.

Габриеле Маджо, главен изпълнителен директор на Moschino
Габриеле Маджо, главен изпълнителен директор на Moschino

Преди три месеца в Ню Йорк, след ревюто с дизайнерската колекция на Moschino и H&M, Джеръми Скот ми каза, че целта му е повече млади хора да могат да си позволят неговата мода. Габриеле, това ли е идеята и на новото сътрудничество с Honor?

Габриеле: H&M дадоха възможност на Джеръми да стигне до повече хора, да говори с тях чрез колекцията си, но и чрез социалните мрежи. Колаборацията с Honor е подобна възможност да стигнем до повече хора. Марката е млада, но има огромна аудитория. И хората от Honor показват, че ги е грижа за всеки от милионите им фенове. Също като нас, те говорят с аудиторията си, за разлика от повечето големи марки, които използват дигиталните канали за еднопосочна комуникация и не обръщат внимание на феновете си. Honor имат милиони почитатели и правят всичко възможно, за да обърнат внимание на всеки, което не е лесно. С Джеръми обсъждахме колко много ни допада именно това. В нашите дигитални канали ние също говорим с последователите си. Всеки може да бъде в нашия инстаграм или фейсбук. Репостваме и отговаряме на коментари. Така създаваме общност, семейство с еднакви ценности. Харесахме Honor, защото също като Moschino, но в областта на технологиите, са иновативни, без да губят класическите ценности като уважение и респект към аудиторията си. А и също като нас са ориентирани към младите и динамични хора.

Седмица на модата Милано: Moschino, пролет-лято 2019

Назад Напред

Глори: Имаме 120 милиона фена в социалните мрежи, а в Китай сме e-brand номер едно. В Honor вярваме, че технологиите трябва да са достъпни за всеки, особено за младите. Харесва ни, че и в Moschino споделят същото мнение. Започнахме с идеята за една ексклузивна колаборация, но в момента правим планове за по-дълго сътрудничество.

Значи, ще бъде дългосрочно сътрудничество?

Габриеле: Да, това е само началото на една вълнуваща колаборация. Проектът се очертава да бъде много интересен.

Глори: Имаме нужда от повече време, за да развием всичките си идеи. Технологиите са начин на живот за младите хора. Модата – също. Защо двете да не се развиват заедно?!

Глори Жанг, главен директор за стратегическо развитие на Honor
Глори Жанг, главен директор за стратегическо развитие на Honor

Повечето модни марки правят дизайн на кейсове за смартфони, но на пръстите на едната ръка се броят колаборациите с брандове за телефони. Една от първите беше Prada преди десетина години. Каква е разликата между дизайн на кейс и дизайн на смартфон?

Габриеле: Кейсовете са модни аксесоари, които могат да бъдат подменяни всеки ден. Телефоните са нещо по-трайно и се нуждаят от повече внимание към всеки детайл от дизайна, защото ще са в ръцете на клиента значително по-дълго време, отколкото кейсовете. Да създадеш дизайн на телефон е много по-отговорна задача. Трудно ми е да го кажа от името на Джеръми, защото той е вулкан от идеи, но със смартфоните наистина е по-различно, отколкото с модата.

Глори: Хората могат да си купят десетки кейсове, но телефонът остава дълго време само един. Затова е важно да бъде този, който им харесва и като функционалност, и като дизайн. Ексклузивната линия на Honor View20 в колаборация с Moschino включва още релефни смартфон кейсове Moschino и специални чанти.

Какво ELLE хареса в Honor View20

Дизайна: това е първият смартфон в света, който използва нанолитографията, за да създаде динамичен V-образен градиент с блестящ ефект върху корпуса.

Цветовете: Honor View20 излиза в четири цвята – среднощно черно, сапфирено синьо и двете версии, създадени с Moschino и кръстени фантомно синьо и фантомно червено.

Дисплея: иновативният All-View дисплей с вградена 25-мегапикселова селфи камера осигурява невероятно съотношение на екран към тяло от 91.8%.

Камерата: първата 48MP камера на смартфон в света! Тя заснема няколко 48-мегапикселови снимки наведнъж и комбинира най-добрите детайли от всеки кадър, за да създаде перфектното изображение с висока резолюция.

3D камерата: втората задна камера е 3D. Тя превръща Honor View20 в игрална конзола с контрол чрез движения и позволява да играете 3D игри, като Fancy Skiing и Fancy Darts. Honor View20 си партнира с Epic Games и дава ексклузивен достъп до костюм HONOR GUARD във Fortnite.

AI функциите: заедно с 3D камерата те идентифицират над 100 вида храни и предоставят информация за калориите в тях. Функцията за идентифициране на обекти (AI object identify) разпознава още над 300 популярни забележителности и 100 000 картини от цял свят.

 


В новия брой

Алекс Петканова с малкия Габриел на корицата на новия брой на ELLE