С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Ким Кардашян създаде Shazam за дрехи

Тереза Восканян • 08.11.2017

Приложението разпознава цената на всеки предемет в снимките в Instagram

Ким Кардашян създаде Shazam за дрехи
 © getty

На 7ми ноември в AppStore се появи Craze Screenshop - аналог на Shazam, но за марки за облекла.

Услугата работи по следния начин: правите скриншот от Инстаграма, на който и да е потребител, качвате снимката в Craze Screenshop и получавате пълен анализ на нещата в картината - с имената на марките, цени и сайтовете.

WWD съобщи, че творческият съветник на Craze Screenshop е Ким Кардашян. Идеята за прилпжението принадлежи на Моли Харвиц - създателката на ScreenShop.

Моли се е запознала с Ким покрай звездният бижутер Лорейн Шварц, собственик на марката Lorraine Schwartz Jewelry. "Моли сподели идеите си с Ким на много ранен етап. Ким веднага видя потенциала и започна да дава съвети - какво и как трябва да се промени, за да може и тя да използва приложението и за да бъде приложението полезно за потребителите", сподели Лорейн.

"Ким наистина хареса идеята и с радост участва в разработката", коментира Моли Харвиц.

Тънката талия на Ким Кардашиян

Назад Напред


В новия брой

Алекс Петканова с малкия Габриел на корицата на новия брой на ELLE