Звезди демонстрираха новата колекция ZPump Fusion и поставиха началото на играта #thegymiseverywhere. Това се случи по време на откриването на първия официален магазин на Reebok в България на 23 октомври в София.
Той се намира на ниво 1 в столичния Сердика Център. Водеща беше запалената по фитнеса актриса Яна Маринова, която разказа за марката на журналисти и спортни блогъри. Професионалният ММА боец – Деян Топалски направи спортна демонстрация с най-новата колекция – Reebok ZPump Fusion. Всички поканени и присъстващи имаха възможност да пробват цялата гама продукти на марката.
Водещите Деян и Яна също представиха упражнения със свободни тежести, за да покажат, че с правилната екипировка добрата тренировка е възможна навсякъде. С това те поставиха старта на кампанията на Reebok #thegymiseverywhere, която мотивира хората да спортуват винаги и навсякъде. В играта може да се включи всеки, който качи своя снимка от мястото, където тренира в Instagram с #thegymiseverywhere. Кампанията стратира още по време на събитието със снимки от присъстващите и продължава до 11 ноември, като двама от всички участници, избрани с томбола, ще спечелят по чифт Reebok ZPump Fusion, а трима ще спечелят персонална тренировка с Деян в една от най-модерните спортни зали в България.
Новите спортни обувки имат уникален потенциал, който бе разкрит напълно от водещите звезди. Тя е подобрена версия на вече познатата Reebok Pump технология, създадена през 1989 г. 26 години по-късно, брандът представя напълно усъвършенстваната спортна обувка, създадена специално за тренировка и бягане. Това са обувки, които се нагаждат към спортиста, а не обратното, изработени така че да се изпълват с въздух и да се адаптират към крака за максимални резултати. Reebok ZPump Fusion е комбинация от три добре познати технологии: Pump технология, която изпълва с въздух обувката, така че кракът да се фиксира и да се чувства удобно, докато тренира; Fusion обвивка, която обгръща крака и свързва останалите компоненти на обувката, за да осигури комфорт при бягане и тренировка; и ZRATED – вдъхновени от високоефективните гуми със Z шарка на протектора за изключителен контрол на движението.
Част от кампанията на марката е и тестът Be Мore Human, който може да си направи всеки в сайта на Reebok.
Автор Люба Вангелова