С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Защо Кайли Дженър продава козметичния си бранд?

Десислава Найденова-Вичева • 19.11.2019

Звездата вече няма да е мажоритарен собственик на Kylie Cosmetics

Защо Кайли Дженър продава козметичния си бранд?
 © getty

През 2015 г. Кайли Дженър създаде козметичната компания Kylie Cosmetics, която само три години по-късно я направи най-младия милиардер в света. Сега звездата продава 51% дял на бюти конгломерата Coty. И това всъщност е добра новина.

Coty притежава над 70 марки, сред които CoverGirl, Max Factor, Rimmel London, GHD, Bourjois, Clairol, OPI и др. Компанията разполага и с голямо дизайнерско портфолио аромати, където откриваме Marc Jacobs, Miu Miu, Gucci и Tiffany & Co. Продажбата сега ще отвори нови хоризонти пред Kylie Cosmetics, защото брандът на Кайли вече ще се предлага не само в САЩ, но и по целия свят.


КАЙЛИ ДЖЕНЪР СТАНА НАЙ-МЛАДИЯТ МИЛИАРДЕР В ИСТОРИЯТА


Продаденият дял е оценен на 600 млн. долара. Самата сделка, която ще бъде приключена през 2020 г., увеличава пазарната стойност на Kylie Cosmetics до 1,2 млрд. долара. Припомняме, че през 2018 г. компанията на Кайли Дженър беше оценена на 900 млн. долара.

„Това партньорство ще позволи на мен и на моя екип да се фокусираме върху създаването и развиването на всеки продукт, докато брандът ни заеме своето място на световната бюти сцена“, каза Кайли.


КАЙЛИ ДЖЕНЪР Е НАЙ-ВИСОКОПЛАТЕНАТА ЗНАМЕНИТОСТ ПОД 30-ГОДИШНА ВЪЗРАСТ


Coty поема ангажимента за лиценз на нови продукти с логото на Kylie Cosmetics – грижа за кожата, парфюми и продукти за нокти. Миналата пролет самата Кайли сподели желанието си да разшири гамата продукти на бранда си с такива за коса, нокти, с парфюми и с бебешка грижа. Мечтите очевидно се сбъдват.

Най-добрите визии на Кайли Дженър

Назад Напред


В новия брой

Лейди Гага на корицата на новия брой на сп. ELLE