С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Българска кампания с международен приз в Лондон

18.07.2019

Редом до Virgin Holidays, Superdrug и футболен клуб „Ливърпул“

Българска кампания с международен приз в Лондон
 © istock

В Лондон този месец се проведе 10-ото юбилейно издание на Effective Mobile Marketing Awards. Престижните награди се връчват за дигитални кампании и технологични решения, които осигуряват стабилна бизнес стратегия, демонстрират ефективно прилагане на иновации и показват изключителни резултати. Общо 160 проекта от целия свят се състезаваха в 21 категории, сред които „Най-ефективна инфлуенсърска кампания“, „Най-ефективна кампания с потребителско съдържание“, „Най-иновативни AI решения“ и др.

В категорията „Най-ефективна кампания с потребителско съдържание“ бяха отличени българските екипи на Coca-Cola и Viber за проекта „Сбъдни Коледа“.

Мобилната активация получи високата оценка на експертното жури заради иновативния подход съдържанието на кампанията да се генерира само от потребители, които да споделят свои видеа в социалните мрежи. Благодарение на специални AR филтри във Viber чат бота на Coca-Cola потребителите имаха възможност да персонализират, заснемат и споделят своите послания с близки и приятели. Така за по-малко от месец бяха реализирани десетки хиляди гледания в социалните мрежи.

Сред победителите на Effective Mobile Marketing Awards тази година са кампании на Virgin Holidays, Superdrug и футболен клуб „Ливърпул“, който спечели и голямата награда на форума.


В новия брой

Мария Илиева на корицата на новия брой на ELLE