Преминете към основното съдържание

Cannes Lions със страхотен успех на програмата си SEE IT BE IT в България

В зала EFE на хотел Marinela Sofia се проведе второто българско издание на инициативата SEE IT BE IT - създадена от най-популярното събитие в света на рекламата и маркетинга – Cannes Lions.

За втора година събитието гостува тук по покана на Мария Милушева – творчески директор на Noble Graphics и единствената българка, селектирана от фестивала за изданието в Кан, Франция.

Темата на събитието бе Game Changers, а лектори в него бяха вдъхнояващи специалисти в областта от световен мащаб. Българската публика имаше шанса да се срещне с Кара Койл, творчески директор в Ogilvy Ню Йорк,

Шанън Кроу, копирайтър на свободна практика, която през 2018 г. е обявена за една от 10-те най-добри в професията в света, Шарлът Бъфлър и Х.П.Албрехт от Lürzer’s Archive, Дебора Васкес - главен творчески копирайтър в Lew’Lara/TBWA Бразилия, Хана Джонсън - experience director в Demodern, както и други топ имена.

Сред българските лектори бяха Красимира Хаджииванова от "Майко Мила", Оля Антонова от "Трастена", Ружа Загорска (CEO, Site Media) и професионалният коуч Владимир Борачев.

Темите, заложени в лекторската програма, бяха необходимостта от различни гледни точки, успешното съвместяване на личен живот с кариера, професионалното развитие и личния опит на жените в комуникационните индустрии. 

Събитието бе посетено от над 400 специалисти в рекламата, маркетинга и водещи ПР експерти.

Още по етикети

новини , емоции
messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser