С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Да живеят печатните издания! Facebook пуска списание на пазара

Тереза Восканян • 23.06.2018

Принт проектът на социалната мрежа се казва "Grow"

Да живеят печатните издания! Facebook пуска списание на пазара

Социалната мрежа Facebook стартира собствено списание.

Новото издание се нарича GROW и акцентира върху бизнеса. Първият брой на списанието е посветен на нишовите марки "един от най-интересните бизнес истории за последните няколко години."

Звездата на корицата на първия брой е Оскар Олсън - творческият директор на Nyden, чийто таргет са милениалите. Списанието е планирано да се издава на всеки три месеца. 


МИЛЕНИАЛИТЕ ПРОМЕНЯТ ПАРФЮМЕРИЙНИЯ БИЗНЕС


Вицепрезидент на Facebook за Европа, Близкия изток и Африка - Никола Менделсон отбеляза, че идеята за създаването на списание се е породила преди около шест месеца по време на конференция, организирана от компанията.

Списанието вече се разпространява в бизнес класата на летище Хийтроу и някои "ексклузивни" места в Лондон. Grow е възможно да бъде прочетено и в дигитална версия на официалния уебсайт на изданието

 


В новия брой

Модел NATALYA DARAGAN, продуцент NATALIE PIRMANN, стайлинг NATASHA GORKAYA, грим и коса YANA NOVIKOVA