С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Летните партита стартираха в целия си блясък!

25.06.2019

Най-популярните нощни клубове заблестяха с glo, а късметлии спечелиха посещение на кръг от Световния шампионат на Формула 1 за голямата награда на Великобритания през юли

Летните партита стартираха в целия си блясък!

Летният парти сезон стартира в целия си блясък с четири уикенд събития в едни от най-популярните нощни клубове, на които под светлините на прожекторите бяха подчертани основните характеристики на glо. Специалните клубни събития отбелязаха началото на сезона на Черноморието – Варна и Слънчев бряг, както и в най-големите градове в страната – София и Пловдив. Световно известни и популярни български изпълнители и DJ-и се грижиха за настроението.

Повече от 15 000 гости уважиха партитата, сред които популярни лица от артистичните среди, лайфстайл лица, медиите и бизнеса у нас. Ексклузивно по време на събитията беше подготвена специалната изненада от glo за потребителите – участие в томбола и шанс да спечелят посещение на кръг от Световния шампионат на Формула 1 за голямата награда на Великобритания през юли.

Бляскаво беше представено и glo, иновативното устройство на „Бритиш Американ Табако“ за нагряване на тютюн, което присъства на българския пазар от края на 2018 г. Страхотен продукт по отношение на своята практичност на използване, glo има един единствен бутон, който свети, а веднъж заредено, устройството може да се ползва до 30 сесии. Нагрява тютюна до приблизително 240°C, но не го изгаря и липсва пепел, като миризмата е много по-малко в сравнение с конвенционалните цигари, когато са запалени. Технологията на glo е разработена в центъра за проучвания и развойна дейност на „Бритиш Американ Табако“ в Саутхемптън, Великобритания, и е резултат от дългогодишната работа на над 100 учени и експерти в различни области.

Освен технологична иновативност, glo предоставя на потребителите изчистена и стилна визия в четири основни цвята – черен, сив, златен и розов.


В новия брой

Анджелина Джоли на корицата на новия брой на ELLE България