С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Louis Vuitton е най-скъпата марка на 2019 година

Тереза Восканян • 12.06.2019

Модната къщата успя да намери място в класацията при Chanel и Hermès

Louis Vuitton е най-скъпата марка на 2019 година
 © iStock

Маркетинговата агенция BrandZ публикува класация на най-скъпите модни марки за 2019 година, начело с Louis Vuitton с оценка 47,2 милиарда долара. След него са Chanel и Hermès, които се оценяват съответно на 37 и 31 млрд. долара.

Сред десетте най-скъпи марки са и Gucci ($25,3 млрд.), Rolex ($8,4 млрд.), Cartier ($6 млрд.), Burberry ($4,7 млрд.), Dior ($4,7 млрд.), Saint Laurent ($3,6 млрд.) и Prada ($3,5 млрд).


ОЦВЕТЯВАМЕ С МОЛИВИ НА LOUIS VUITTON


Според BrandZ тази година луксозният сегмент отбелязва общо увеличение от 29%. Saint Laurent показа най-голямо увеличение - рейтингът на френската модна къща с Антъни Вакарлело начело нарасна с 45% в сравнение с миналата година.

Cruise полетът на Louis Vuitton за 2020 г.

Назад Напред


В новия брой

Алекс Петканова с малкия Габриел на корицата на новия брой на ELLE