С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Мариано ди Вайо – инфлуенсърът, който стана лице на Dolce&Gabbana

Велина Василева • 23.09.2019

И по-точно на новия аромат K by Dolce&Gabbana

Мариано ди Вайо – инфлуенсърът, който стана лице на Dolce&Gabbana

Миналата година списание Forbes определя Мариано Ди Вайо за най-влиятелния инфуенсър под 30. И това е повече от логично, защото за своите, да кажем, крехки три десетилетия той е постигнал наистина много. Има над 6 милиона последователи в Instagram, собствена модна марка, но и съпруга и три деца. Към съвършения му живот добавете и новината, че вече е лице на най-новия мъжки аромат K by Dolce&Gabbana. И това го нарежда до имена като Матю Макконъхи, Кийт Харингтън, Колин Фарел и Давид Ганди, които в различен период от време също са били лица на парфюми на марката. А това си е безспорно признание.

В избора на Dolce&Gabbana няма нищо изненадващо Мариано Ди Вайо е супер секси, супер популярен и супер подходящ да представи аромат като K by Dolce&Gabbana. Защо ли? Защото парфюма символизира новия модерен мъж, който е кралят в своето ежеденевие. Да, говорим за простичките неща от живота, които обаче ни носят най-голямо щастие – здраво семейство и успешна кариера. Освен това той е естествено чаровен, силен, но и не се страхува да покаже и уязвимата си страна. И въпреки че гледа в бъдещето, не пренебрегва традициите и уважава корените си. Типичен италианец, бихме казали ние.


КАК УХАЕ ЛЯТОТО?


И точно такъв е и K by Dolce&Gabbana! Навява мисли за италианската провинция и средиземноморското слънце, за свежия земен аромат на хълмовете в Тоскана. Нотките, които ще усетите, са пикантни цитруси, хвойна, градиснки чай, здравец, лавандил, кедър, ветивер, пачули и една рядко използвана в парфюмерията съставка – чушки пименто, която възпламенява сърцето на аромата.

Флаконът е впечатляващ и е разработван няколко години. Семплата бутилка контрастира на майсторски изработената, пищна капачка във формата на корона. Всяка от тях е ръчно изработена и е покрита с микро-частици 24-каратово злато, а след това индивидуално патинирана. Тази модерна корона е украсена със сини топчета, имитиращи скъпоценния камък лапис лазули, също уникален за всяка изработена капачка, поради процеса на пресъздаване на естествените жилки на камъка. Всичко това прави всяка капачка уникална!

Но да се върнем на Мариано Ди Вайо и по-точно на рекламната кампания на аромата, заснета от фотографа Мариано Виванко. Той разказва историята от сърцето на Италия – живописното селце Монтепулчано и великолепните лозя, които се катерят към средновековните му стени. Във видеото, мъж на мотор се носи по слънчева алея, обградена от дървета. Той пристига в града през древните му порти и калдъръмени улици и се влива в съвременното ежедневие – смеха и прегръдките на семейството и компанията на приятелитеСаундтракът пък е създаден от свeтовноизвестния композитор и носител на наградата "Оскар" Енио Мориконе. Между другото във видеото участват и съпругата и големият син на Ди Вайо. Но по-добре му се насладете сами.

Разгледайте и още от кадрите на Мариано Ди Вайо от кампанията на K by Dolce&Gabbana в галерията.

Мариано ди Вайо за К by Dolce&Gabbana

Назад Напред


В новия брой

Алекс Петканова с малкия Габриел на корицата на новия брой на ELLE