С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Странно, но факт: МИЛЕНИАЛИТЕ са във фокуса на луксозната козметика

Мария Георгиева • 24.02.2018

Явно е, че новото поколение има афинитет към лукса. Два нови продукта го доказват

Странно, но факт: МИЛЕНИАЛИТЕ са във фокуса на луксозната козметика
 © iStock

Вече втора моя позната заключва спалнята си, защото дъщеря й обича тайно да се промъква и да тества гримовете и парфюмите й. Споделянето не е типична черта за майките, когато става въпрос за козметика. Особено за ценна и любима козметика!

А новото поколение милениали определено има афинитет към лукса. Много от скъпите модни марки преориентираха стила си и започнаха смело и динамично да миксират тенденции в колекциите си, за да задоволят вкусовете на младите. Същото правят и луксозния клас козметични марки – те лансират специални линии, за да глезят новото поколение, от една страна, а от друга – да създават навици у момичетата под 30 години да се грижат правилно за красотата си и да я съхранят по-дълго.

Да не забравяме и факта, че за милениалите е много по-куул да се радват на специални линии бяла козметика, грим и парфюми, правени тъкмо за тях, отколкото на тези, които ползват майките им. Така дори Ели Сааб, известен с тежкия си стил в модата и парфюмите, миналата година лансира аромата Girl of Now, малко след като Hermes, символът на лукса, експериментира успешно със закачливия Twilly d'Hermes за момичетата на новото време.

Два нови продукта тази година обогатяват козметичния арсенал на новото поколение:

Dior Capture Youth е едно от най-очакваните лансирания заради Кара Делевин, моделът символ на новото поколение красота. Посланието е: „Вчера е минало. Утре е твърде късно. Моментът е СЕГА!“. Capture Youth е грижа, която комбинира крем за млада кожа със специфичен серум според нуждите на кожата – озаряващ, уплътняващ, матиращ, коригиращ и лифтинг. Целта е грижа плюс превенция и отлагане във времето на първите признаци на стареене.

Poison Girl Unexpected е за момичетата, които сякаш още имат вкус на детски бонбони в устата, но са достатъчно пораснали, за да оставят след себе си женствена ароматна диря, микс от плодово-цветни ухания, подправени с ванилия. Младите определено ще харесат рол-он флакона, който е супер удобен за чантата или раницата. Разбира се, остава и стандартният спрей-флакон.


В новия брой

Адриана Скленарикова с ексклузивни снимки и интервю за ELLE България