С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Сърша Ронан и Лупита Нионго във вдъхновяващ дует

Велина Василева • 10.10.2018

Двете актриси са рекламните лица на новия аромат Calvin Klein Women

Сърша Ронан и Лупита Нионго във вдъхновяващ дует

Те са красиви, различни и много вдъхновяващи. Неслучайно кретивният директор на CALVIN KLEIN Раф Симънс избира точно Сърша Ронан и Лупита Нионго за лица на новия аромат CALVIN KLEIN WOMEN. Избира ги именно той, защото цялата концепция за парфюма е негово дело, което го прави първото ухание на марката, създадено по идея на креативния й директор. С него Раф Симънс иска да представи динамиката и многообразието на всяка жена, защото всяка от нас носи в себе си повече от една личност. 

Рекламната кампания, в която участват Сърша Ронан и Лупита Нионго, е създадена от изцяло женски екип и цялата й концепция е да бъде посветена на жените. Затова двете актриси са представени не само като дами, които вдъхновяват, но и които също се вдъхновяват. Всяка от тях избира по две жени, които те определят като свои идоли.

Жените икони на Лупита Нионго - Ърта Кит и Катрин Хепбърн

“Ърта Кит и Катрин Хепбърн са пример за жени, които не се примиряват със статуквото, а създават място за самите себе си. Привличат ме честността им, способността им да говорят и да защитават това, в което вярват, да променят пътя на историята. Възхищавам се на непримиримите им артистични възгледи и на това, че не са предали собствените си убеждения. Стремя се да бъда честна и автентична като тях.”

Жените икони на Сърша Ронан: Сиси Спейсик и Нина Симон

Сиси Спейсик притежава тази способност да бъде откровена със себе си във всеки един момент. Сякаш иска да опита всичко и да отиде навсякъде. Била е свободна, била е пионер в нещата, които прави. Нина Симон е променила музикалната индустрия, за да стане каквато тя иска да бъде. А това, което е наистина важно, е дали си впечатлен от нечия работа. Докосва ли те? Да виждаш хора, които правят нещо със страст, е вдъхновяващо. Дава ти сили да направиш същото, да се почустваш по същия начин.” 

Автор на снимките по-горе е известната фотографка Ан Колиър. Тя създава изключително семпла, но много впечатляваща съпоставка между Сърша Ронан, Лупита Нионго и  жените, които ги вдъхновяват. “Подхождайки към кампанията на CALVIN KLEIN WOMEN, аз се запитах дали е възможно да се създаде една по-различна визия – едновременно уверена , но и с усещане за съпричастност, в която жените могат да изразят и проектират собсвената си същност“, разказва Колиър.

Ароматът на всяка жена

Създаден от парфюмеристите Аник Менардо и Онорин Блан, CALVIN KLEIN WOMEN комбинира сила и деликатност, свежест и чувственост, уханието е изградено около три основни съставки – деликатни портокалови цветчета, свеж евкалипт и богато кедрово дърво от Аляска, комбинирани с черен пипер, лимон, букет от магнолия грандифлора и абсолют жасмин и пристрастяващата сила на етерично масло от смола олибанум и изключително силната амброва нотка Ambrox Super.

Не флакон, а произведение на изкуството

С флакона на CALVIN KLEIN WOMEN Раф Симънс за пореден път доказва безграничната си креативност. Женското око на огромната капачка във формата на диск също е заснето от Ан Колиър и има директна прератка към изкуството на Анди Уорхол. Идеята на фотографката е да представи едновременно изкуството да наблюдаваш, но и да бъдеш наблюдаван, както и ни предизвиква да разсъждаваме за това какво е да си жена и как жените са представени в изкуството, рекламата и медиите. Всичко това превръща CALVIN KLEIN WOMEN в истинско произведение на изкуството, което трябва да се вижда и усеща. Постоянно. Навсякъде.

Вижте вдъхновяващия рекламен клип на аромата, както и снимки на двете актриси и аромата в галерията ни.

Лупита Нионго и Сърша Ронан за CLAVIN KLEIN WOMEN

Назад Напред

 


В новия брой

Адриана Скленарикова с ексклузивни снимки и интервю за ELLE България